تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۴۴۸۸۸۳
مدیرکل آموزش وپرورش استان:

بیش از ۷ هزار دانش آموز در مدارس شاهد کهگیلویه وبویراحمد تحصیل می کنند

۰
بیش از ۷ هزار دانش آموز در مدارس شاهد کهگیلویه وبویراحمد تحصیل می کنند
کبنا ؛جلسه ستاد شاهد استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان،  معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر اعضا برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: همه فعالیتهای مدارس شاهد باید طبق دستورالعمل های ارسالی به شکل دقیق انجام گیرد تا شاهد پویایی و بالندگی بیشتر این مدارس در عرصه تعلیم و تربیت باشیم.
حسنعلی عزت‌خواه با اشاره  به آغاز ثبت نام مدارس شاهد گفت: ثبت نام  در این مدارس متناسب با فرم امتیاز بندی و به شکل دقیق انجام گیرد تا حقی از کسی ضایع نگردد.
بهرامی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه بر هماهنگی بیشتر  میان آموزش وپرورش و بنیاد شهید تاکید کرد و گفت: انتظار می رود با همدلی، هماهنگی و نظارت اصولی بنیاد شهید، آموزش و پرورش بر مدارس شاهد و اجرای دقیق دستورالعمل‌ها، ارتقا کیفی آموزش و تربیتی را در این مدارس داشته باشیم.
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: بیش از ۷ هزار  دانش آموز  در ۲۲ مدرسه شاهد در استان مشغول  تحصیل هستند.
علی اکبر دهقان با بیان اینکه ۱۰ مدرسه ابتدایی ،۶ مدرسه متوسطه اول و ۶ مدرسه متوسطه دوم  در سطح استان وجود دارد گفت: کار ثبت نام این مدارس طبق برنامه زمانبندی آغاز شده و پذیرش در این مدارس بر اساس فرم امتیازبندی و مستندات خواهد بود.
وی برگزاری جلسه توجیهی برای مدیران مدارس شاهد و تبلیغات محیطی و رسانه ای در رسانه های مختلف خبری برای ثبت نام دانش آموزان و نظارت دقیق بر ستاد های ثبت نام  را از مهمترین مصوبات جلسه ستاد شاهد استان عنوان کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1