تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۴۸۸۱۵
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت:

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برنامه های هفته محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

۰
استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برنامه های هفته محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور در جوامع محلی به همراه آموزش و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در فرهنگ سازی از برنامه محیط زیست در این هفته است.
به گزارش کبنا، همزمان با 16 خرداد، آغاز هفته محیط زیست، اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته به همه دوستداران طبیعت گفت: فرهنگ سازی زیربنای توسعه محیط زیست پایدار است به همین خاطر برنامه های گرامیداشت هفته محیط زیست در سال جاری عمدتا برپایه فرهنگ سازی است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: جوامع محلی اطراف و حاشیه مناطق حفاظت شده از مهمترین جامعه هدف ما در حوزه آموزش است که باید آموزش های لازم را در بحث چگونگی حفاظت از محیط زیست خود دیده باشند.  
وی افزود: محیط زیست، امانتی آسیب پذیر است که بی توجهی در پاسداشت آن، به قیمت جان و سلامت ما و نسلهای آینده تمام خواهد شد.
جاودان خرد گفت: نباید اجازه بدهیم که محیط زیست در تصمیم های روزمره اقتصادی و اجتماعی ما فراموش شود.
وی ضمن هشدار به  بی توجهی به محیط زیست گفت: روزهای آلوده که هوا تنفس می کنیم و بیماریهای گوناگون ناشی از آلودگی هوا و آب و خاک، و آسیب های جسمی و مالی ناشی از بر هم خوردن موازنه در محیط زندگی همگی نشأت گرفته از بی مهری ما به محیط زیست است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: باید باور کنیم که اگر تک تک ما، محیط بانی هشیار برای مراقبت از آب، هوا، انرژی، خاک، گیاهان و جانوران نباشیم، همه ما که زنده ایم و نفس می‌کشیم ضرر خواهیم کرد .
جاودان خرد با اشاره به شعار هوشمندانه هفته محیط زیست در سال 1401 گفت: "محیط زیست مردم پایه هوشمند و فناورانه" شعاری است که حسب مقتضیات امروزی برای هفته محیط زیست نامگذاری شده است .
وی در پایان  از زحمات  همه طبیعت دوستان که بدون شک همکاران  معنوی ما در حوزه حراست از طبیعت هستند ، صمیمانه سپاسگزار می کنم و امیدوارم روزی برسد که همه ما  مراقبت  محیط زیست خود باشیم .

 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1