تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۴۸۶۱۸
تحلیلی بر وضعیت رهن و اجاره‌بها در کهگیلویه و بویراحمد؛

گزارش 3 / ساماندهی بازار مسکن و کنترل اجاره‌های نجومی آزمونی برای کارآمدی روزبهان رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد

۱
۱
گزارش 3 / ساماندهی بازار مسکن و کنترل اجاره‌های نجومی آزمونی برای کارآمدی روزبهان رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
رهن و اجاره‌بها در کهگیلویه و بویراحمد افزایش قابل توجه داشته است که موجب التهاب بازار و اضطراب و نگرانی شهروندان شده است.
پایگاه خبری کبنا نیوز طی گزارش‌هایی به بررسی وضعیت اجاره‌بها و رهن در این استان پرداخته است. [برای مطالعه بیشتر اینجا و اینجا کلیک کنید.]
بر اساس گزارش‌های پیشین در خصوص اجاره‌های نجومی در استان کهگیلویه و بویراحمد، مقرر شد مساله اجاره‌های نجومی در استان مورد رصد و گزارش قرار گیرد و دراین خصوص عملکرد دستگاه‌های مسئول به صورت مرتب و مکرر مورد ارزیابی قرار گیرد و مطالبه عمومی از این دستگاه‌ها نیز منعکس شود.سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به عنوان نهاد ناظر و مرتبط با اتحادیه های صنفی (از جمله اتحادیه صنفی مشاوران املاک) در این خصوص مسئولیت دارد که این ایام با دقت و نظارت و پیگیری مصوبات قانونی در این خصوص به وظیفه خود عمل نماید.
انتظار حوزه عمومی و شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی از کریم روزبهان سرپرست این سازمان در استان کهگیلویه و بویراحمد این است که در این خصوص به جامعه گزارش عملکرد ارائه نماید و با انجام کار مستمر و دقت مضاعف، اتهامی را که متوجه ایشان در ناکارآمدی هست جبران نمایند.
قابل توجه است چندی پیش که ابلاغ سرپرستی روزبهان صادر شد، ریاست ستاد آیت الله رئیسی در استان با انتقاد از انتصاب او، کارآمدی‌اش برای این مسئولیت را محل اشکال جدی دانست.
حال ساماندهی بازار مسکن و نظارت بر وضعیت اجاره‌های نجومی در کهگیلویه و بویراحمد، عرصه خوبی برای آزمایش و بررسی عملکرد او خواهد بود تا قضاوت در این باره به مردم واگذار شود که سخن ریاست ستاد آیت الله رئیسی در استان درباره‌اش درست بوده است یا او در کنترل بازار اجاره بها موفق خواهد بود و از آزمون سربلند بیرون خواهد آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شما هم هر روز گیر میدید به اجاره مسکن انگار دیگه همه چیز رو به راهه و فقط مشکل موجر و مستاجره! این خود دولت است که قیمت اجناس از روغن و شکر و آرد و مرغ و لبنیات را افزایش داده و چند برابر کرده مردم خود منصف ترند افراد با انصاف جانب تعادل و انصاف را رعایت میکنند.
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
گریز از اصول

گریز از اصول

«انقلابی‌ماندن بهتر از انقلابی‌بودن است»، هشداری جدی از سوی مقام معظم رهبری به تندروهای ...
1