تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۴۸۶۰۱
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

افتتاح جاده چرام _ دهدشت ظرف سه ماه آینده / در کهگیلویه با تنش آبی مواجهه هستیم

۱
افتتاح جاده چرام _ دهدشت ظرف سه ماه آینده / در کهگیلویه با تنش آبی مواجهه هستیم
کبنا ؛نشست پیگیری مشکلات پروژه‌ای ادارات شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه وقتی می‌خواهیم مشکلات را بیان کنیم، باید خدمات نظام را هم گفته شود افزود: امروز امید آفرینی و نشاط در بین مردم وظیفه همه مسئولان است.
کیومرث حاجی زاده گفت: اگر کسی به دنبال این باشد که یأس و ناامیدی را بین مردم گسترش بدهد، شکی نیست که در زمین معاندین نظام هستند.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد محرومیت‌هایی دارد و استان توسعه نیافته‌ای است، اما همه خدماتی که دارد مربوط به ۴۳ ساله نظام جمهوری اسلامی است.
حاجی زاده گفت: در سه سال اخیر اقدامات بزرگی در استان شروع شده است  و پروژه‌های غیر فعال فعال شدند، و این این خدمات بزرگ به برکت نظام جمهوری اسلامی درحال انجام است. این کارها نباید کوچک شمرده شود.
حاجی زاده تصریح کرد: در خصوص بحث جاده‌های روستایی، بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان در اختیار راهداری قرار گرفته است.
و استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث شروع عملکرد عملیات محرومیت زدایی آب روستایی جز استان‌های برتر اعلام شد.
وی گفت: ۴۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محور باغچه سادات و ۱۵ میلیارد تومان برای تعریض تنگ پیرزال گذاشته‌ایم.
وی در ادامه از افتتاح جاده چرام_دهدشت ظرف سه ماه آینده خبر داد.
وی در پایان گفت: شهرداری‌ها باید پروژه‌های خودشان را بر اساس درآمد پایدار انجام بدهند، به خصوص شهرداری دهدشت حقوق کارکنان خود را باید از درآمد پایدار  بدهد.
سید عبدالعزیز موسوی در این نشست یکی از معظلات شهرستان را بحث ورودی‌های دهدشت دانست و افزود: ورودی‌ها در زیبایی شهر تأثیر گذار هستند و باید به پروژه ورودی‌ها سرعت داد.
موسوی در خصوص عملکرد پروژه ورودی‌های دهدشت تصریح کرد: ورودی دهدشت_سوق ۲۹ میلیارد تومان  جهت رفع نقاط حادثه خیز اعتبار داده شده، اما پیمانکار یک کنده کاری کرده و کار را رها کرده است.
ورودی چرام_دهدشت روند خوبی داشته است اما انتظار می‌رود سریع‌تر پروژه را به اتمام برسانند.
موسوی با بیان اینکه یکی از ورودی‌های مسئله ساز که چندین سال است راکد مانده است، ورودی طولیان_دهدشت است گفت: این پروژه کد اعتباری ندارد و پیمانکار هر چند وقتی یک قسمت از این پروژه را نیم کاره رها می‌کند.
وی گفت: اگر هر چند سالی یکی از این پروژه ورودی‌ها را سرمایه گذاری می‌کردند تا الان هر چهار ورودی به اتمام رسیده بود. چندین سال است که این پروژه‌ها فعال شدند و هیچ کدام به بهره‌برداری نرسیدند.
وی افزود: برای ساماندهی بافت قدیمی دهدشت و بازار روز اعتبار اختصاص داده شده است که باید از اعتبارات استفاده بشود که می‌تواند بخش عظیمی از این بافت تاریخی را ساماندهی کند، و اگر تلاشی نشود این اعتبارات از بین خواهد رفت.
وی یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهرستان را بحران آبی دانست و افزود: ما در کهگیلویه با بحران آب مواجهه هستیم، و تمام روستاهای ما شبکه‌های آبی آنها مشکل دارند، روستایی داریم که بیش از یک ماه است که آب شرب ندارد، باید چاره اندیشی بشود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

لادن طباطبایی و کتایون ریاحی «جزییات» تعرض جنسی بازیگر مرد را افشا کردند

لادن طباطبایی و کتایون ریاحی «جزییات» تعرض جنسی بازیگر مرد را افشا کردند

مدتی پس از آنکه جمعی از زنان سینماگر شروع به شرح روایت‌های خود از آزار و خشونت جنسی در ...
کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
1