تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۴۴۸۱۲۴
بازدید های ممتد و سرزده رمز موفقیت هدفمندی مطالبات عموم است

محمدی زاده مدیر جهاد شهرستان بویراحمد: بازدیدهای ممتد و سرزده یک مسئول عامل موفقیت در تکمیل طرح های زخمی یا اجرائی حیطه مسولیتش میشود.

محسنی فر بخشدار کبگیان از تکمیل جدول سنتی شهر چیتاب در آینده ای نزدیک خبر داد.
۲
محمدی زاده مدیر جهاد شهرستان بویراحمد: بازدیدهای ممتد و سرزده یک مسئول عامل موفقیت در تکمیل طرح های زخمی یا اجرائی حیطه مسولیتش میشود.
کبنا ؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد : تامین آب کشاورزی شالیزار پائین دست چیتاب به زودی در مدار جدول سنتی قرار می گیرد
به گزارش روابط عمومی بخشداری کبگیان حمید محمدزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد که به اتفاق حکمتیان معاونت جهاد استان، محسنی فر بخشدارکبگیان، اعظم غیاثی مدیر جهاد کشاورزی چیتاب و کریمداد موحدی سخنگوی شورای شهر چیتاب از روند ساخت جدول سنتی چیتاب بازدید سرزده داشتند با اشاره به تامین آب بخش کشاورزی حوزه کبگیان گفت: با پیگیریهای ممتد بخشدار محترم و سرکار خانم غیاثی ریاست جهاد  چیتاب در سفر اخیر استاندار هیئت همراه ونماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه کار تکمیل وساخت جدول سنتی شهر چیتاب با تخصیص اعتبار و مشخص شدن پیمانکار در دستور کار قرار گرفت، که با تکمیل آن عمده کشت‌های شالیزاری منشعب از این جدول سنتی در سطح ۵۷ هکتار زمین شالیزاری در شرق شهر چیتاب مرکز بخش کبگیان، از حوضه آب رودخانه چیتاب سیراب می‌شود. محمدزاده با اشاره به اینکه با رعایت سقف میزان آب تعیین شده آب بخش کشاورزی حوزه کبگیان برای کشت شالیزار تامین میشود، اظهار داشت: بعد از توافق کارشناسی مجموعه مرتبطین آب بخش کشاورزی و با ایجاد هماهنگی و همدلی، آب شرق و غرب حوزه رودخانه کبگیان در این منطقه آماده کشت شد. وی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی کارشناسی برای توزیع کشت‌های بهاره و حفاظت از باغات شرق و غرب حوزه چیتاب، گفت: با اتمام فصل خزانه گیری و مهیاشدن زمینهای کاشت نشاء جهت کشت سه ماهه هدایَتِ آب از جداول وبندهای انحرافی از این آب تقلیل یافته و برای تقویت آبدهی جهت حفاظت از باغات طی تابستان در اختیار کشاورزان و باغ داران قرار می‌گیرد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد افزود: در فصل بهار نیز کل زمینهای شالیکاری دربخش کبگیان هماهنگ زیر کشت شلتوک خواهند رفت و آب بند انحرافی چیتاب وجداول هدایت آب در اختیار آنها قرار گرفته است. وی ادامه داد: هدف اولیه ما در تخصیص بودجه ها ترمیم و ساخت جداول و احیاء سرآب بندی مزارع کشاورزی میباشد که امسال در بخش کبگیان تکمیل جدول سنتی چیتاب، جدول کشاورزی روستاهای دروهان و لیشکان باتخصیص اعتبارات کامل در شرف تکمیل شدن هستند. حکمتیان معاونت اداره کل جهاد استان هم در این بازدید با اعلام نارضایتی از سرعت در روند تکمیل کار گفت: این جدول خیلی کند کار میشود و نمیدانم علت چیست؟. وی افزود: هر پیمانکاری متقبل اجرا و تکمیل طرحی درحیطه کشاورزی را پذیرفت باید بدون در نظر گرفتن اما واگر ها، باید و نبایدها کم و کاستی ها هدفش تکمیل پروژه در وقت معین جهت تحویل به مردم باشد. ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان هم ضمن تشکر از پیگیریهای مدیر جهاد شهرستان و هیئت همراه گفت: هر دو روز یا سه روز یکبار به اتفاق مدیران مربوطه درون بخشی منتسب به پروژه های زخمی در بخش بصورت سرزده از آنان دیدن می کنیم و همین امر باعث تسریع در روند ساخت یا تکمیل این پروژه ها می گردد. بخشدار کبگیان با اذعان به اینکه خانم غیاثی یکی از مدیران مُجَرَب و کاردان حیطه تخصصی مسئولیت مربوطه است عنوان کرد: اگر دولتمردن در بکار گماردن نیروهای مدیریت ادارات از شاخصه های کار به کاردان سپردن اعمال کنند به خروجی موفقی امثال غیاثی ها دست خواهند یافت و قطعا از بار مسئولیتی که در قبال خدمترسانی به مردم واگذار کردند روسفید وموفق بیرون خواهند آمد. اعظم غیاثی مدیر جهاد چیتاب هم ضمن تشکر ازحضور حاضرین گفت: هرمسئولی در مدیریت محوله اداره خود را به مثال خانواده خود مدیریت کند قطعا موفق خواهد بود و انشالله که ماهم بتوانیم در تقبل این مسئولیت با تعامل با مسئولان پیگیر و مجری مطالبات به حق عام مردم باشیم.
لازم به ذکر است مدیر جهاد شهرستان با اشاره به تزریق مجدد بودجه اعطایی پروژه مذکوـر پیمانکار را مکلَف به تکمیل پروژه در وقت معین کرد.


٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد

نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد

به مناسبت دهمين هفته فيلم و عكس، نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان استان کهگیلویه و ...
1