تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : ۴۴۷۵۵۶
سروان سیدعلی نقی فخرایی‌منش خبر داد

تمهیدات پلیس راهور شهرستان بهمئی برای راهپیمایی روز قدس و عید فطر + جزئیات

۲
تمهیدات پلیس راهور شهرستان بهمئی برای راهپیمایی روز قدس و عید فطر + جزئیات
کبنا ؛رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی روز قدس و روز عید سعید فطر خبر داد.
به گزارش کبنا، سروان سیدعلی نقی فخرایی منش رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی، ضمن تقدیر و‌ تشکر از نمازگزاران و مردم شریف این شهرستان در روز جهانی قدس و تمهیدات ویژه پلیس راهور در روز جهانی قدس گفت: ازآنجاییکه که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده و تجربیات گذشته نوید یک‌ روز شلوغ در سطح شهرستان‌را می داد، لذا پلیس راهور شهرستان بهمئی با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه و همپوشانی سایر واحدهای انتظامی و همراهی مردم شریف و رانندگان عزیز از همان ساعات ابتدایی روز جمعه اقدام به پوشش امنیت ترافیکی و ایجاد محدودیت معابر منتهی به مصلی نماز جمعه شهرستان نموده است.
 وی در ادامه گفت: از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و همچنین مدیریت مدرسه سمیه در خصوص در اختیار گذاشتن محوطه مدرسه به عنوان پارکینگ وسایل نقلیه نمازگزاران صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
 فخرایی در خصوص تمهیدات پلیس راهور در روز عید سعید فطر گفت: پلیس راهور شهرستان بهمئی همانند شبهای قدر و روز جهانی قدس برای نماز عید سعید فطر تمهیدات و محدویت های ویژه ای ایجاد خواهد کرد و امیدوار هستیم مردم فهیم شهرستان بهمئی، همکاری لازم رابا خادمان خود با پلیس راهور شهرستان به عمل آورده واز پارکها و سد معبرهای بی مورد جدا خودداری کنند تا بتوانیم نماز خوب و با شکوه و بدون ترافیک را در سطح شهرستان برگزار نماییم.
 وی در پایان به نمازگزاران روز عید سعید فطر توصیه کرد: از نمازگزاران روز عید فطر درخواست می کنیم تا حد امکان از آوردن خودروهای شخصی در مکان نماز عید سعید فطر خوداری کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1