کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سروان سیدعلی نقی فخرایی‌منش خبر داد

تمهیدات پلیس راهور شهرستان بهمئی برای راهپیمایی روز قدس و عید فطر + جزئیات

12 ارديبهشت 1401 ساعت 1:48

رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی روز قدس و روز عید سعید فطر خبر داد.


رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی روز قدس و روز عید سعید فطر خبر داد.
به گزارش کبنا، سروان سیدعلی نقی فخرایی منش رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی، ضمن تقدیر و‌ تشکر از نمازگزاران و مردم شریف این شهرستان در روز جهانی قدس و تمهیدات ویژه پلیس راهور در روز جهانی قدس گفت: ازآنجاییکه که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده و تجربیات گذشته نوید یک‌ روز شلوغ در سطح شهرستان‌را می داد، لذا پلیس راهور شهرستان بهمئی با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه و همپوشانی سایر واحدهای انتظامی و همراهی مردم شریف و رانندگان عزیز از همان ساعات ابتدایی روز جمعه اقدام به پوشش امنیت ترافیکی و ایجاد محدودیت معابر منتهی به مصلی نماز جمعه شهرستان نموده است.
 وی در ادامه گفت: از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و همچنین مدیریت مدرسه سمیه در خصوص در اختیار گذاشتن محوطه مدرسه به عنوان پارکینگ وسایل نقلیه نمازگزاران صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
 فخرایی در خصوص تمهیدات پلیس راهور در روز عید سعید فطر گفت: پلیس راهور شهرستان بهمئی همانند شبهای قدر و روز جهانی قدس برای نماز عید سعید فطر تمهیدات و محدویت های ویژه ای ایجاد خواهد کرد و امیدوار هستیم مردم فهیم شهرستان بهمئی، همکاری لازم رابا خادمان خود با پلیس راهور شهرستان به عمل آورده واز پارکها و سد معبرهای بی مورد جدا خودداری کنند تا بتوانیم نماز خوب و با شکوه و بدون ترافیک را در سطح شهرستان برگزار نماییم.
 وی در پایان به نمازگزاران روز عید سعید فطر توصیه کرد: از نمازگزاران روز عید فطر درخواست می کنیم تا حد امکان از آوردن خودروهای شخصی در مکان نماز عید سعید فطر خوداری کنند.
 


کد مطلب: 447556

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447556/تمهیدات-پلیس-راهور-شهرستان-بهمئی-راهپیمایی-روز-قدس-عید-فطر-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1