تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۴۷۵۵۵
با صدور پیامی صورت گرفت

پیام تبریک فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت روز معلم

۱
پیام تبریک فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت روز معلم
کبنا ؛فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با صدور پیامی روز معلم را تبریک گفت.
به گزارش کبنا در پیام سرهنگ فرزین جمشیدی آمده است: هفته معلم و پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدردانی خود را تقدیم معلمانی نماییم که نقش بی بدیل آن‌ها در توسعه، پیشرفت و توفیقات کشور بر کسی پوشیده نیست. این روز بزرگ یادآور همت و تلاش بزرگ مردانی است که مروَج راستی، درستی و هدایت کننده آدمی به دانایی و آگاهی هستند.
بنیانگذار عظیم الشأن جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) با درک عمیق از نقش و جایگاه ممتاز معلم در تعالی و رشد جامعه، مأموریت معلمان را هم تراز از رسالت پیامبران عنوان می‌نمایند، همچنین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این زمینه می‌فرمایند: «معلم مقام بسیار بالا و والایی دارد. هرچه این مسئولیت بزرگتر است، این مقام بالاتر. این شأن رفیع‌تر و احساس مسؤلیت هم بایستی به همین نسبت بالاتر باشد.»
امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است که اخلاق، علم، خرد و منطق در جامعه اشاعه یابد و این مهم زمانی حاصل می‌شود که حرمت گذاری به مقام علم و اندیشه، فراتر از آیین‌ها و عادت‌های رسمی، به صورت عملی تجلَی یابد.
اینجانب بر خود فرض می‌دانم در هفته‌ای که مزین به نام معلم است، از مجاهدت‌های استادان و مدرسان، این سنگربانان علم و ادب قدردانی نموده و ضمن تبریک دوازدهم اردیبهشت (روز معلم)، سلامتی و توفیق روز افزون شما را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت نمایم.
سرهنگ دوم فرزین جمشیدی
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1