تاریخ انتشار
جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۴۴۷۴۷۶
برپائی سفره افطاری دفتر رهبری در مسجد جامع شهر چیتاب

امام جمعه کبگیان از برپائی طرح سفره افطاری دفتر رهبر معظم انقلاب با هدف ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان در مسجد جامع شهر چیتاب خبر داد.

۱
امام جمعه کبگیان از برپائی طرح سفره افطاری دفتر رهبر معظم انقلاب با هدف ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان در مسجد جامع شهر چیتاب خبر داد.
کبنا ؛برپائی سفره افطاری دفتر رهبری در مسجد جامع شهر چیتاب
سید فرج الله پژمان امام جمعه چیتاب از برپائی طرح سفره افطاری دفتر رهبر معظم انقلاب با هدف ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان در شهر چیتاب خبر داد.
به گزارش "کِبنـا" از چیتاب مرکز بخش کبگیان، امام جمعه چیتاب از پخت وتوزیع ۶۰۰ وعده غذای گرم در شهر چیتاب خبر داد. حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان افزود: غذاهای گرم به همت دفتر مقام معظم رهبری باهمکاری ستاد نماز جمعه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و گروه جهادی شهید رهگشا و همراهی تعدادی از خیران بعداز تهیه وپخت بصورت سفره افطاری وبادعوت از دهیاران و مردم روستاهای بخش کبگیان وشهرچیتاب در مسجد جامع این شهر برپا شد. امام جمعه چیتاب افزود: این سفره افطار و اطعام که ازطرف دفتر مقام معظم رهبری برای روزه داران تدارک دیده شده بود بامشارکت ستاد نماز جمعه کمیته امداد، خَیـرِ محترم دکتُر نجاتیان و همراهی شهرداری چیتاب و مردم در دفتر امام جمعه پخت و در مسجد جامع شهر چیتاب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برپا شد. سید فرج الله پژمان امام جمعه چیتاب در این آیین گفت: اطعام روزه داران کاری با ارزش و پسندیده و سنتی حسنه است که انشالله خداوند سبحان به تمام بانیان برپائی این خوان متبرک سعادت دنیا وعقبی عنایت کند. پژمان با اشاره به روند مثمر ثمر سفره اطعام دفتر مقام معظم رهبری بیان داشت: یکی از یادگارهای امام خمینی (ره) همین ستاد است که در حال حاضر هم با مدیریت مقام معظم رهبری اداره می شود. امام جمعه چیتاب در ادامه عنوان داشت: حرکات این چنینی باید ادامه پیدا کنند چون در حال حاضر مهمترین دغدغه ی مقام معظم رهبری، سفره های مستمندان و نیازمندان است و دشمن هم به همین موضوع طمع کرده تا مردم ما را به ستوه بیاورد. ولی بنا به فرموده ی مقام معظم رهبری و به همت شما عزیزان، این آرزو را به گور خواهد برد. وی از مشارکت و همکاری خیران خاصه دکتر نجاتیان نیز در کمک به طبخ و آماده کردن این اطعام قدردانی کرد وگفت: خیران بازوان نامرئی اطعام و اکرام نیازمندانند که ما از حوزه قدرشناسیشان ناتوانیم بلکه خود خداوند قادر است اجرشان را بنویسد وعطانماید. لازم به ذکر است به همت دفتر مقام معظم رهبری و همکاری کمیته امداد و گروه جهادی شهید رهگشا وخَیِر(دکتر نجاتیان) ۶۰۰پرس غذای گرم در دفتر امام جمعه چیتاب پخت وبا دعوت از دهیاران و مردم بخش در مسجد جامع شهرچیتاب مرکز بخش کبگیان در قالب سفره افطاری اطعام رهبری برپاشد.

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1