تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۴۶۹۷۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

رشد ۲۰ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است

۰
رشد ۲۰ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است
کبنا ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۲۰ درصدی مصرف برق در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود خبرداد و از این رشد بی سابقه مصرف برق در استان اظهار نگرانی کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در بازدید از مدیریت دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی آمارهای مصرف برق در کشور، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در ایران در ساعات پیک بار به ۴۳ هزار و ۵۶۷ مگاوات رسیده که افزایش چهار و یک دهم درصدی را تا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه دیشب بیست پنجم فروردین ماه جاری نشان می دهد.
وی با تاکید بر شرایط سخت تامین انرژی در فصل گرمای امسال بدلیل گرمای زودرس، کاهش نزولات جوی، تغییر الگوی مصرف و پدیده شوم برق ها و رمزارزهای غیرمجاز، یادآورشد: مصرف برق استان کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۱۴ دیروز به   ٢٤٧ مگاوات رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ مگاوات ساعت معادل ۲۰ و یک دهم درصد رشد را نشان می دهد.
معتمدی زاده، میزان مصرف برق این استان در پیک بار شبانه که در ساعت ۲۰ دیشب به ثبت رسیده است را ۲۵۲ مگاوات عنوان و اظهارداشت: شهرستان گچساران با ٩٩ مگاوات مصرف در ساعت  ١٥:٠٠ دیروز و افزایش ۳۵ مگاواتی نسبت به سال قبل در صدر مصرف برق استان کهگیلویه و بویراحمد قراردارد.
وی، میزان مصرف برق در شهرستان های بویراحمد و دنا را هم ۹۰ مگاوات تا ساعت ۲۰ دیشب با افزایش سه مگاوات مصرف ذکر و تصریح کرد: میزان مصرف برق در شهرستان های  
کهگیلویه و لنده هم در ساعت ۲۰ دیشب به ٣٥ مگاوات رسیده نسبت به سال قبل شاهد رشد مصرف پنج مگاواتی هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در شهرستان باشت به ٢٠ مگاوات تا  ساعت ١١:٠٠ دیروز رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم افزایش چهار مگاواتی را نشان داده است.
معتمدی زاده، میزان مصرف برق در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد  را در ساعات پیک بار ١٧ مگاوات تا ساعت ١٥:٠٠ روز بیست پنجم فروردین جاری با  افزایش هفت مگاواتی نسبت به سال قبل عنوان کرد.
وی، کمترین میزان مصرف برق در ساعات پیک بار استان کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به شهرستان چرام با ١٤ مگاوات تا ساعت ٢١:٠٠ دیشب و با افزایش ۲ مگاواتی نسبت به سال قبل ذکر کرد.
مديرعامل شركت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین برق این استان خواست در مدیریت مصرف برق خود با این شرکت مشارکت گسترده ای داشته باشند تا شاهد قطعی یا خاموشی های برق در فصل گرم سال جاری نباشیم.
به گزارش کبنا، بیش از ۲۷۸ هزار مُشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1