تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۴۴۶۸۹۵
 در جلسه نشست شورای اشتغال کهگیلویه مطرح شد

کهگیلویه همچنان چشم انتظار التیام زخم اشتغال / بی تدبیری مسئولان و ضعف عملکرد بانک‌ها

۱
کهگیلویه همچنان چشم انتظار التیام زخم اشتغال / بی تدبیری مسئولان و ضعف عملکرد بانک‌ها
کبنا ؛
هرسال رهبر معظم انقلاب با نگاهی عالمانه و واقع بینانه موضوع شعار سال را با تمرکز بر رفع مشکل اقتصاد، اقتصادی انتخاب می‌کنند چرا که موضوع اقتصاد نقطه فشار و پاشنه آشیل کشور ما استمهم‌ترین موانع سستی و بهانه جویی‌های بی مورد از سوی برخی مسئولان و عمدتاً بانک‌هاست که نباید این سستی را شاهد باشیم.
به گزارش کبنا، رییس شورای اشتغال کهگیلویه در جلسه نشست شورای اشتغال اظهار داشت: هرسال رهبر معظم انقلاب با نگاهی عالمانه و واقع بینانه موضوع شعار سال را با تمرکز بر رفع مشکل اقتصاد، اقتصادی انتخاب می‌کنند، چرا که موضوع اقتصاد نقطه فشار و پاشنه آشیل کشور ما است.
سیدعبدالعزیز موسوی افزود: دشمن قصد دارد مردم را از نظر اقتصادی تحت فشار قرار دهد تا مردم را دلسرد و درگیر معیشت کنند تا از سایر عرصه‌ها دور کنند.
موسوی با اشاره به اینکه مهمترین راهکار برای تحقق شعار سال همت و اراده از سوی مسئولان و حمایت از سوی بانک‌ها است افزود: مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم و مسئولان قابل حل است.
وی افزود: مهم‌ترین موانع سستی و بهانه جویی‌های بی‌مورد از سوی برخی مسئولان و عمدتاً بانکهاست که نباید این سستی را شاهد باشیم.
وی اضافه کرد: ضوابط و دستورالعمل‌های سیستم بانکی را درک می‌کنیم اما ناامیدی یک جوان متقاضی که با هزار امید چشم اندازی برای آینده ترسیم کرده است را نمی‌پذیریم. 
وی جذب ۵۲ درصدی تسهیلات اشتغال زای سال گذشته را در شهرستان ضعف ناشایست دانست و افزود: امیدواریم در سالجاری با تعامل و همدلی که بین دستگاههای اجرایی و بانکها شهرستان صورت پذیرد, همت‌ها دلسوزانه بر کاهش مشکلات اقتصادی در شهرستان متمرکز شود.
رییس شورای اشتغال کهگیلویه خاطر نشان کرد: این شورا بصورت منظم و منسجم برگزار و مصوبات آن بصورت جدی تا حصول نتیجه  پیگیری می‌گردد.
شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد برکت، خواستار همراهی بیشتر ادارات همکار و بانکهای عامل شد.
وی گفت: رویکرد مجموعه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال حمایتی آینده  علاوه بر حمایت از مشاغل خرد و خانگی، راه‌اندازی مشاغل کارگاهی و خانوادگی با تاکید بر ظرفیت‌های منطقه می‌باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1