تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۴۶۵۴۳
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی:

خودسازی در فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام براساس بایدها و نبایدهای قرآن و سنت، مصداق خودسازی اسلامی و الهی است

۰
خودسازی در فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام براساس بایدها و نبایدهای قرآن و سنت، مصداق خودسازی اسلامی و الهی است
کبنا ؛ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در پی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: یا ایها لذین امنو کتب علیکم الصیام کما کتب علی الذین من قبلکم لعلکم تتقون.
 حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش بیان کرد: ماه رمضان، ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه نور تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.
 وی گفت: ماه رمضان ماه تقویت اراده و آزادی از زنجیرهای درونی است و این آرمان مقدس در پرتو عبادت خالصانه و روزه داری حقیقی دست یافتنی است.
 حجت الاسلام موسوی منش خاطر نشان کرد: امیدوارم برآن باشیم در این ماه عزیز فرصت را غنیمت شمارده و از لحظه لحظه توفیق درک ماه شریف رمضان غافل نشویم.
 وی ادامه داد: ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده داری و تمسک جستن از درگاه باری تعالی است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد.
 نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی ادامه داد: تا در پرتو خورشید درخشان ماه رمضان، سلطه عادت‌ها و غریزه‌ها بر زندگی انسان کاهش یابد و غفلت‌ها زدوده شود و اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان تقویت گردد و این از جمله برکات ماه نزول قرآن است.
 وی تصریح کرد: تلاوت قرآن زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی عالی انسان را فراهم می‌سازد که این نیز از برکات ماه مهمانی خداوند است.
 حجت الاسلام موسوی منش خاطر نشان کرد: خودسازی در فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام براساس بایدها و نبایدهای قرآن و سنت، مصداق خودسازی اسلامی و الهی است و روایات مکرری یادآوری کرده است که روزه‌داری، فقط به دستگاه گوارش و خوردن و آشامیدن مربوط نیست، بلکه مهم کنترل انسان بر نفس اماره و مراقبت از روح انسان است لذا ضمن تبریک بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان ازهمه مؤمنین برادران و خواهران دینی و ایمانی استدعا دارم که ضمن توجه به امرمهم روزه و انجام عبادات خاص انشالله حرمت و حریم رمضان حفظ شود دعا برای فرج آقایان مولایمان امام زمان عج وسلامتی مقام معظم رهبری و شفای مریض‌های اسلام و عاقبت بخیر فراموش نشود اجرکم عندالله
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1