تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۴۴۶۱۵۳
 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۲
انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از انهدام باند ۴ نفره قاچاق سلاح و کشف ۱۳ قبضه سلاح جنگی و یک هزار و ۴۸۰ عدد مهمات مربوطه، خبر داد.
 به گزارش کبنا  و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «کیقباد مصطفایی» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق و فروش سلاح و مهمات در سطح شهرستان کهگیلویه و یکی از استان‌های همجوار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.
 وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی در نهایت موفق شدند همه اعضای این باند را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی در محور "بهبهان-کهگیلویه" ایست و بازرسی دائر کردند.
 مصطفایی تصریح کرد: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند اما خودروی اسکورت کننده بار قاچاق از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت متوقف و در بازرسی از دیگر خودرو ۱۲ عدد کلت کمری و یک عدد اسلحه کلاشینکف به همراه یک هزار و ۴۸۰ عدد مهمات جنگی مربوطه و ۲۵ تیغ خشاب اسلحه کلت کمری کشف و ۴ نفر را در این راستا دستگیر کردند.
 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: پلیس به طور جدی با عاملان فروش سلاح غیرمجاز برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از این گونه موارد موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 
نام شما

آدرس ايميل شما

گیت ار
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به بچه ها ی نیروی انتظامی
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

دولت روحانی تا واپسین لحظات عمر خود پیگیر تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود اما ...
1