تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۴۴۵۶۳۳
به همت گروه جهادی وخیریه به وقت مهر انجام شد:

برپایی کارگاه خوداشتغالی هنری زنان در روستای پوله زیلایی

۰
برپایی کارگاه خوداشتغالی هنری زنان در روستای پوله زیلایی
کبنا ؛به همت گروه جهادی و خیریه به وقت مهر یاسوج و همراهی خیرین، کارگاه خوداشتغالی زنان منطقه زیلایی در روستای پوله زیلایی راه اندازی شد.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرعامل موسسه خیریه به وقت مهر امروز پنج شنبه (19 اسفندماه 1400) گفت: این خیریه با همراهی خیراندیشان تا کنون خدمات خوبی در حوزه های معیشتی به مردم شریف روستاهای منطقه زیلایی، حاشیه شهر یاسوج و برخی از روستاهای محروم استان ارائه داده است.
سارا خدادادی افزود: در کنار سایر فعالیت های انسان دوستانه موسسه خیریه به وقت مهر، موضوع توانمندسازی محرومین به عنوان یک سیاست اصلی کاری مطرح و پیگیری شد.
مدیرعامل خیریه به وقت مهر با تأکید بر لزوم حرکت سایر موسسات خیریه و گروههای جهادی  به سمت توانمندسازی محرومین در نقاط دور از دسترس استان گفت: وقتی ما بتوانیم یک فرد را با آموزش و حمایت انگیزه دهیم و وی را توانمند کنیم به تبع این فرد، یک خانواده و یا حتی تعداد بیشتری از جمعیت محروم جامعه می توانند از فقر خارج شوند.
خدادادی راه اندازی کارگاه خوداشتغالی زنان پوله را به عنوان یک الگوی اولیه منطقه ارزیابی کرد و تصریح کرد: ما با حمایت خیرین مواد اولیه و آموزش های لازم را به این عزیزان ارائه می دهیم و پس از تولید محصولات هنری اقدام به بازاریابی و فروش آن خواهیم کرد.
مدیرعامل موسسه خیریه به وقت مهر افزود: تمام سود حاصل از فروش محصولات تولیدی این عزیزان به خودایشان بازخواهد گشت.
خدادادی افزود: کسانی که تمایل به حمایت و خرید از محصولات این عزیزان دارند می توانند به صفحه رسمی موسسه خیریه به وقت مهر در اینستاگرام به آدرس: www.instagram.com/bvmehr مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
1