کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به همت گروه جهادی وخیریه به وقت مهر انجام شد:

برپایی کارگاه خوداشتغالی هنری زنان در روستای پوله زیلایی

19 اسفند 1400 ساعت 15:54

به همت گروه جهادی و خیریه به وقت مهر یاسوج و همراهی خیرین، کارگاه خوداشتغالی زنان منطقه زیلایی در روستای پوله زیلایی راه اندازی شد.


به همت گروه جهادی و خیریه به وقت مهر یاسوج و همراهی خیرین، کارگاه خوداشتغالی زنان منطقه زیلایی در روستای پوله زیلایی راه اندازی شد.
به گزارش کبنانیوز، مدیرعامل موسسه خیریه به وقت مهر امروز پنج شنبه (19 اسفندماه 1400) گفت: این خیریه با همراهی خیراندیشان تا کنون خدمات خوبی در حوزه های معیشتی به مردم شریف روستاهای منطقه زیلایی، حاشیه شهر یاسوج و برخی از روستاهای محروم استان ارائه داده است.
سارا خدادادی افزود: در کنار سایر فعالیت های انسان دوستانه موسسه خیریه به وقت مهر، موضوع توانمندسازی محرومین به عنوان یک سیاست اصلی کاری مطرح و پیگیری شد.
مدیرعامل خیریه به وقت مهر با تأکید بر لزوم حرکت سایر موسسات خیریه و گروههای جهادی  به سمت توانمندسازی محرومین در نقاط دور از دسترس استان گفت: وقتی ما بتوانیم یک فرد را با آموزش و حمایت انگیزه دهیم و وی را توانمند کنیم به تبع این فرد، یک خانواده و یا حتی تعداد بیشتری از جمعیت محروم جامعه می توانند از فقر خارج شوند.
خدادادی راه اندازی کارگاه خوداشتغالی زنان پوله را به عنوان یک الگوی اولیه منطقه ارزیابی کرد و تصریح کرد: ما با حمایت خیرین مواد اولیه و آموزش های لازم را به این عزیزان ارائه می دهیم و پس از تولید محصولات هنری اقدام به بازاریابی و فروش آن خواهیم کرد.
مدیرعامل موسسه خیریه به وقت مهر افزود: تمام سود حاصل از فروش محصولات تولیدی این عزیزان به خودایشان بازخواهد گشت.
خدادادی افزود: کسانی که تمایل به حمایت و خرید از محصولات این عزیزان دارند می توانند به صفحه رسمی موسسه خیریه به وقت مهر در اینستاگرام به آدرس: www.instagram.com/bvmehr مراجعه کنند.


کد مطلب: 445633

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445633/برپایی-کارگاه-خوداشتغالی-هنری-زنان-روستای-پوله-زیلایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1