تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۴۵۶۳۲
کبنا گزارش می دهد؛

اعزام تیم هندبال گچساران به مسابقات قهرمانی کشور / هیئت هندبال گچساران در روزهای اوج

۰
هیئت هندبال گچساران در روزهای اوج
کبنا ؛تیم جوانان دختر هیئت  هندبال گچساران به مسابقات قهرمانی جوانان کشور اعزام شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، احمد روانبخش رئیس هیئت هندبال شهرستان گچساران امروز پنجشنبه (19 اسفندماه 1400) از اعزام تیم دختران باشگاه ستارگان گچساران به مسابقات قهرمانی جوانان کشور خبر داد.
روانبخش اظهار کرد: این مسابقات با شرکت 18 تیم به میزبانی اصفهان از ۱۹ لغایت ۲۵ اسفند برگزار خواهد شد.
روانبخش افزود: تیم ستارگان مدعی عنوان قهرمانی است و در سالهای گذشته نیز مقام های مختلفی در مسابقات هندبال استانی و کشوری کسب کرده است.
روانبخش گفت: زینب نوری و زهرا مرادنژاد نیز به عنوان کوبل داوری از گچساران به این دوره مسابقات اعزام شدند.

رئیس هیئت هندبال شهرستان گچساران بیان کرد: از زمان تحویل هیئت هندبال گچساران در مهرماه تمام تلاش خود را برای پیشرفت تیم های شهرستانی انجام داده ام، از جمله اینکه دوره داوری درجه سه بانوان در گچساران با شرکت ۲۵ نفر از سراسر استان به مدت یک هفته برگزار شد.
روانبخش افزود: از جمله فعالیت های خوبی که در دو ماه گذشته داشتیم، شرکت تیم جوانان و نوجوانان هیئت هندبال گچساران در بخش پسران و دختران در مسابقات قهرمانی کشور است.
وی گفت: اعزام ناظر داوری خانم خدیجه موسوی و کوبل داوری خانم لیلا و شیدا اسدزاده از گچساران به مسابقات هندبال دسته دوم کشور به میزبانی استان یزد را داشتیم.
وی افزود: در اسفند 1400، مسابقات هندبال نوجوانان کشور با شرکت ۲۲ تیم به میزبانی گچساران برگزار شد که در تاریخ هیئت هندبال  گچساران بی سابقه است.
روانبخش گفت: در این مسابقات پروانه پناهپوری از گچساران به عنوان ناظر داوری مسابقات نوجوانان دختر کشور فعالیت داشت.
روانبخش اظهار کرد: از افتخارات هیئت هندبال گچساران، کسب مقام چهارم تیم نوجوانان دختر هیئت هندبال گچساران در مسابقات قهرمانی جنوب ایران به میزبانی اصفهان بوده است.
رئیس هیئت هندبال گچساران گفت: جا دارد از مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران که در اعزام تیم های هندبال به مسابقات نهایت همکاری را داشته اند تشکر ویژه ای داشته باشم.
روانبخش بیان کرد: از مهندس مصطفی پارسایی رئیس هیئت هندبال استان که حامی ورزش بوده اند و مجموعه هیئت هندبال استان از جمله نایب رئیس، دبیر و خزانه دار هیئت هندبال تشکر و قدردانی دارم.
روانبخش اظهار کرد: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان گچساران، اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و شورای شهر، اداره ورزش گچساران، پتروشیمی، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، پادگان شاهد، هلال احمر، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و امور ورزش نفت به خاطر همکاری برای میزبانی شهرستان گچساران در مسابقات هندبال نوجوانان کشور تقدیر و تشکر می کنم.










 
نام شما

آدرس ايميل شما

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
1