تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۴۴۵۵۴۸
به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز؛

آزادی 6 بدهکار مالی زن و مرد با همت یک خیّر در کهگیلویه و بویراحمد

۰
آزادی 6 بدهکار مالی زن و مرد با همت یک خیّر در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز، 6 نفر از محکومان مالی با همت یک خیر از بند زندان آزاد و به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، سید علی ملک حسینی با اعلام این خبر، ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد سجاد(ع) در ادامه اظهار کرد: براساس سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان، تعداد 6 نفر از محکومین مالی که در زندان به سر می بردند قبل از شب عید با نیت خیر اندیشانه ای از زندان ازاد شدند.
وی در ادامه گفت: مبلغ آزادی این افراد از خانواده مرحوم رفیعی و اعطای مبلغ 400میلیون ریال و رایزنی و دعوت از شکات، موفق شدیم مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال از طلبکاران رضایت اخذ، و مابقی بدهی این زندانیان را پرداخت کنیم و در این راستا 4 نفر خانم و2 نفر مرد از زندان رهایی و به کانون گرم خانواده باز گشتند.
ملک حسینی افزود: در راستای این نیت خیرخواهانه 4 زن و 2 مرد از زندان آزاد شدند.
در ادامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن دعوت از هم استانی های عزیز جهت مشارکت در این فرهنگ ایرانی- اسلامی، اظهار داشت: در این فرهنگ زیبا همانطور که اهداء مبالغ کم گاهی می تواند مثل یک قطره جمع شود و دریایی از محبت بسازد و باعث آزادی محکومین غیر عمد شود، کسانی که باید شب عید در کنار خانواده ی خود باشند، چشم انتظار دل های سخاوتمند همه ی ما هستند و شایسته نیست آنان را پشت میله های زندان ببینیم.
سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان از خانواده ی رفیعی که با کار خیر خواهانه ی خود باعث آزادی 6 نفر زندانی شدند، تشکر کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
سفره‌ها کوچک‌تر می‌شود؟ 

سفره‌ها کوچک‌تر می‌شود؟ 

مردم ایران که سال آینده باید برای اصلی‌ترین نیازهای انسانی خودشان مثل دارو چندین برابر ...
1