تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۴۵۵۴۵
اقدام ارزشمند و شایسته فرمانداری چرام

تجلیل از دو چهره وظیفه شناس شهرچرام در جشن اعیاد شعبانیه

۱
تجلیل از دو چهره وظیفه شناس شهرچرام در جشن اعیاد شعبانیه
کبنا ؛فرمانداری چرام در اقدامی ارزشمند و تجلیل از دو چهره گمنام اما با وجدان شهر چرام در جشن اعیاد شعبانیه
 
به گزارش کبنااز چرام ؛مراسم اعیاد شعبانیه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین روز پاسدار؛حضرت ابالفضل العباس روز جانباز و امام سجاد (ع)با حضور فرماندار چرام ؛امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و شورای اداری و مردم در مصلی شهر چرام برگزار شد
 
در این شب میلاد که با حضور مردم برگزار شده بود در یک اقدام ارزشمند و ماندگار از دو چهره باوجدان کاری و وظیفه شناس تحلیل بعمل آمد.
 
یکی از این چهره های گمنام که خالصانه و بی ادعا کار می کند؛حمید مندنی از پاکبانان شهرداری چرام می باشد که در گرما و سرما در کوچه و خیابان های شهر چرام به نحو احسن وظایف خود را انجام می دهد.
 
حمید پاکبان وظیفه شناس چرام که عملکرد خوب وی مورد توجه شهروندان چرام قرار گرفته است.
 
وجدان کاری از خصوصیات ویژه این پاکبان شهرداری چرام می باشد و در تعریف آن باید گفت شخصی است که بدون اینکه توسط کسی کنترل شود وظایف خود را به بهترین نحو ممکن به انجام می رساند.
 
در آیات و روایات به چنین افرادی که در واقع انسان کاملی هستند اشاره شده و امام علی (ع)می فرماید:خوشا به حال کسانی که در نزد خود کوچک و متواضع هستند و در نظر مردم بزرگ و عزیز هستند.
 
«حمید مندنی» پاکبان وظیفه شناس چرامی در هنگامی که کسی در کوچه ها نیست و سرما سیلی می زند ؛صدای خش خش جاروی پاکبان وظیفه شناس امید به فردا را در هنگام طلوع خورشید در کوچه های شهر جاری می کند
 
حس خوب و انرژی مثبتی که حمید در هنگامه کار به کوچه های شهر و شهروندان هدیه می کند می تواند الگوی خوبی برای وظیفه شناسی و وجدان کاری مدیران شهرستان باشد.
 
یکی دیگر از چهره هایی که دیشب از وی تجلیل بعمل آمد خانم دکتر باستان دارو ساز می باشد که در این ایام به صورت داوطلبانه در مناطق روستایی و عشایری همراه با کاروان های سلامت و شورای اداری داروی رایگان برای بیماران نسخه میکرد.
 
این اقدام ارزشمند وی در این شرایط سخت اقتصادی کمک خوبی به مردم می باشد و نشان می دهد می توان در هر لباسی مدافع سلامت بود.
 
 
 
فرمانداری چرام در اقدامی ابتکاری و ارزشمند در شب میلاد با تجلیل از این دو چهره باوجدان و وظیفه شناس و حمایت معنوی از آنها که بعضاً از انگیزه های مادی تاثیر بیشتری دارد نشان داد که می توان با توجه به چنین افرادی الگوسازی مناسبی در جامعه امروزی نهادینه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
سفره‌ها کوچک‌تر می‌شود؟ 

سفره‌ها کوچک‌تر می‌شود؟ 

مردم ایران که سال آینده باید برای اصلی‌ترین نیازهای انسانی خودشان مثل دارو چندین برابر ...
1