تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۴۴۵۴۴۶
کبنا گزارش می دهد؛

کهگیلویه و بویراحمد جزو پنج استان اول کشور از لحاظ آمار بستری های کرونایی است

۰
کهگیلویه و بویراحمد جزو پنج استان اول کشور از لحاظ آمار بستری های کرونایی است
کبنا ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: جشن‌ها، اجتماعات، مراسمات تشییع، مسافرت ها و گردهمائی ها با رعایت اصول بهداشتی و طبق دستورالعمل های ستاد مدیریت مقابله با کرونا کنترل و نظارت می شود.
به گزارش کبنا نیوز، سیدجواد هاشمی‌مهر در یکصد و هشتاد و دومین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با تبریک اعیاد شعبانیه بر لزوم تزریق دز سوم واکسن کرونا برای مسافرت در ایام نوروز تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه، اولویت برای مسافرت تزریق سه نوبت واکسن است بر روش‌های مختلف تبلیغی برای اقناع مردم و ایجاد انگیزه در تزریق سه دز واکسن و دز یادآور که تا چه اندازه برای سلامتی خود، خانواده و صیانت از سلامتی دیگران موثر است، تاکید کرد.
هاشمی مهر با بیان اینکه، دارو، تجهزات کافی و واکسن لازم تامین و ذخیره شده در استان باشد، گفت: دسترسی آسان برای تزریق واکسن وجود داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: این استان جزو پنج استان نخست کشور از لحاظ آمار بستری های کرونایی اعلام شده که نگران کننده است.
وی با بیان اینکه، شهرستان های دنا نارنجی، بهمئی زرد و بقیه شهرستان ها قرمز هستند، تاکید کرد: مسئله تجمعات، دورهمی ها، عروسی ها و رعایت نکردن کامل دستورالعمل های بهداشتی باعث شده تا این شرایط و تغییر رنگ ها پایدار بمانند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه، ۴,۹ درصد کارمندان استان واکسن نزده اند، تاکید کرد: کارمندانی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده اند هر چه سریعتر اقدام کنند.
وی تاکید کرد: برنامه ‌ریزی‌ها در ایام نوروز و پیش‌بینی‌های لازم برای استقبال احتمالی از مهمانان، مطابق با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.
هاشمی مهر یادآور شد: کهگیلویه وبویراحمد جزو  پنج استان نخست کشور از لحاظ آمار بستری های کرونایی اعلام شده است که نگران کننده است.
وی تاکید کرد: انتظار داریم که همه مردم عزیز استان و مسئولین نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند و از عادی انگاری پرهیز کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

آخرين گزارش تورمي منتشره در سال 1400 حاكي از آن است كه در بهمن ماه نرخ تورم با كاهشي ...
حال و روز ايرانيان در اوكراين

حال و روز ايرانيان در اوكراين

چهارمين روز جنگ نيز براي روس‌ها روز پيروي نبود؛ جنگ شهري و مقاومت گسترده نيروهاي اوكرايني ...
رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
1