تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۴۴۵۴۳۷
اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل؛

دستگیری کلاهبردار و شرور سابقه‌دار تا حذف یک تن پای مرغ فاسد در کهگیلویه و بویراحمد

۰
دستگیری کلاهبردار و شرور سابقه‌دار تا حذف یک تن پای مرغ فاسد در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛خبرهای حوادث در استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای گذشته شامل دستگیری یک سابقه‌دار تحت تعقیب و همچنین دستگیری یک کلاهبردار 510 میلیونی و حذف یک تن پای مرغ از چرخه مصرف در کهگیلویه بوده است.

دستگیری شرور سابقه دار و تحت تعقیب در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش کبنا، رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و تحت تعقیب در یاسوج خبر داد.
سرهنگ "سعید بالش زر" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر ایجاد شرارت و مزاحمت توسط فردی شرور در سطح شهر یاسوج، موضوع با هماهنگی مرجع قضائی بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وضربتی در مخفیگاهش در ارتفاعات "آبشار یاسوج" دستگیر کردند.
 بالش زر تصریح کرد: مشارکت در سرقت، قمه کشی، ایجاد رعب و وحشت و نا امنی، سرپیچی و تمرد از قانون از جمله شرارت‌های این متهم سابقه دار است.
 وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به این که پلیس با همکاری دستگاه مقتدر قضایی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
 دستگیری کلاهبردار 510 میلیون ریالی با همراه بانک جعلی در یاسوج
سرپرست پلیس فتا کهکیلویه و بویراحمد از دستگیری کلاهبردار 510 میلیون ریالی با همرا بانک جعلی در یاسوج خبر داد.
سرپرست پلیس فتا این استان گفت: دختر جوان یاسوجی در پی برداشت پانصد و ده میلیون ریال از حسابش به صوت غیرمجاز به این مرکز مراجعه کرد.
 سرهنگ فیض الله احمدی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیه و با بررسی‌های اولیه و اقدامات پلیسی مشخص شد متهم با ارسال لینک آلوده به بد افزار کنترل گوشی هوشمند شاکیه را به دست گرفته و با استفاده از همراه بانک اقدام به انتقال وجه از حساب وی کرده است.
 وی ادامه داد: با انجام تحقیقات تکمیلی این پلیس در فضای مجازی و اقدامات کارشناسی، طی چند روز فرد مورد نظر شناسایی و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
 سرهنگ احمدی بیان کرد: با توجه به پیشرفت فناوری، امروزه بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام بوده و این خدمات از روش‌های گوناگونی مانند اینترنت بانک، همراه بانک قابل دریافت است.
 وی اضافه کرد: در کنار گسترش ارائه این خدمات به صورت غیرحضوری، برخی افراد سودجو نیز اقدام به فریب کاربر و کلاهبرداری از وی می‌کنند.
احمدی هشدار داد: هموطنان اپلیکیشن‌های مالی و بانکی خود را تنها از طریق وب سایت بانک‌ها دانلود و نصب کنند و هرگز بر روی لینک‌های ارسالی ناشناس کلیک نکنند و رمز ورود به سامانه‌های همراه بانک خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهند و رمزعبور سامانه‌ها را حتماً در فواصل زمانی (حداقل هر سه ماه) تغییر داده و از انتخاب رمزهای ساده و قابل حدس نظیر سال تولد، شماره شناسنامه ودیگر اطلاعات هویتی خودداری کنند.
 سرپرست پلیس فتا استان کهگیلویه‌و بویراحمد از شهروندان خواست: هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.
 حذف یک تن پای مرغ از چرخه مصرف در کهگیلویه
رئیس دامپزشکی کهگیلویه گفت: یک تن پای مرغ غیر قابل مصرف از مراکز عرضه در شهرستان کشف و ضبط شد.
 سید علی اکبر حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رسالت شبکه دامپزشکی مبنی بر اهمیت تأمین سلامت فرآورده‌های خام دامی و صیانت از حقوق شهروندان بازدیدهای ادواری از مراکز عرضه مواد خام دامی انجام می‌شود.
 رئیس دامپزشکی کهگیلویه گفت: طی بازدیدهای انجام شده از مراکز نگهداری و عرضه مواد خام دامی شهرستان مقدار یک تن پای مرغ به دلیل عدم هویت و نشان، عدم رعایت موازین بهداشتی و فساد محموله ضبط و پس از طی مراحل اداری و قانونی محموله از چرخه مصرف انسانی خارج شد.
 این مسؤول افزود: تذکر و اخطارهای لازم در خصوص رعایت موازین بهداشتی در تولید و توزیع این فرآورده به مالک و مسئول فنی واحد داده شد و برابر مقررات برخورد قانونی لازم با متخلفین به عمل خواهد آمد.
 حسینی از تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و افزود: این طرح از ۲۵ اسفندماه امسال با سه اکیپ ثابت و سیار آغاز و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.
 رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه گفت: بازدیدهای دوره‌ای و نمونه‌برداری ادواری برای ارتقای بهداشتی محصول تولیدی به صورت مرتب انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: در صورت مواجهه با موارد غیر بهداشتی برخورد قانونی لازم انجام خواهد گرفت و در این راستا از شهروندان عزیز خواهشمندیم ضمن همکاری لازم با مجموعه دامپزشکی، مراتب تخلفات حوزه فرآورده‌های خام دامی را به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش کنید. 
نام شما

آدرس ايميل شما

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

آخرين گزارش تورمي منتشره در سال 1400 حاكي از آن است كه در بهمن ماه نرخ تورم با كاهشي ...
حال و روز ايرانيان در اوكراين

حال و روز ايرانيان در اوكراين

چهارمين روز جنگ نيز براي روس‌ها روز پيروي نبود؛ جنگ شهري و مقاومت گسترده نيروهاي اوكرايني ...
رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
1