تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۴۴۵۳۶۰
در ستاد کرونای کهگیلویه مطرح شد

آخرین مصوبات ستاد کرونای کهگیلویه / محدودیت‌های کرونایی تمدید شد

۰
آخرین مصوبات ستاد کرونای کهگیلویه / محدودیت‌های کرونایی تمدید شد
کبنا ؛
با وجود ادامه وضعیت شیوع سویه اُمیکرون کرونا موجب شد تا مسئولان در کهگیلویه نسبت به تمدید دوباره یک هفته‌ای محدودیت‌ها اقدام کنند.
به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه، فرماندار کهگیلویه در ستاد مقابله با کرونای این شهرستان با اشاره به مصوبات در خصوص حضوری یا غیرحضوری بودن آموزش مدارس اظهار داشت: مدارس همچنان در مقطع ابتدایی زوج و فرد و با سرعت بخشیدن به بحث واکسناسیون سنین ۵ تا ۱۲ سال اقدام می‌شود.
وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌ها واجرای طرح زوج وفرد در مدارس با نظارت کارشناس بهداشت کلاس درس در  هر دو مقطع متوسطه با احتساب ۱۵ نفر  دانش آموز نیز دایر می‌باشد.
وی با بیان اینکه فعالیتهای ورزشی سالنی تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد یاد آور شد: این موضوع برای اماکن روباز و مسابقات فوتبال با رعایت پروتکل‌ها و نظارت بهداشت مانعی ندارد.

رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه تجمعات بالای ۱۰۰ نفر ممنوع می‌باشد تصریح کرد: مصوبات مربوط به محدودیت تجعمات وجه قانونی دارد و در صورت مشاهده موارد تخلف با دستور قضایی برخورد می‌شود.
وی با اشاره به لزوم نظارت جدی‌تر بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در میان واحدهای صنفی خاطر نشان کرد: مراسمات تشییع و تدفین با حضور ماموران بهداشتی و تکرار تذکرات اگاهی دهنده برای عموم در این خصوص اجرایی گردد.
وی با بیان اینکه اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، محدودیت‌های جدید و سخت گیرانه وضع نمی‌شود افزود: از مردم می‌خواهیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همکاری لازم را در  کنترل سویه جدید بیماری کرونا داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

آخرين گزارش تورمي منتشره در سال 1400 حاكي از آن است كه در بهمن ماه نرخ تورم با كاهشي ...
حال و روز ايرانيان در اوكراين

حال و روز ايرانيان در اوكراين

چهارمين روز جنگ نيز براي روس‌ها روز پيروي نبود؛ جنگ شهري و مقاومت گسترده نيروهاي اوكرايني ...
رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
1