تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۴۵۳۵۱
کبنا گزارش می دهد؛

دیدار رئیس حوزه هنری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
دیدار رئیس حوزه هنری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛دیدار رئیس حوزه هنری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (۱۱ اسفند ماه) به همراه تعدادی از همکاران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و در زمینه برنامه‌های فرهنگی و هنری دیدار و گفت و گو کرد.
«امین درخشان» در این نشست با اشار به نگاه رئیس حوزه هنری به فرهنگ و هنر استان، حضور و نگاه حوزه هنری را مایه دلگرمی دانست و گفت: ما در حوزه فرهنگ در ساختار و سیاست گذاری مشکلی نداریم، ولی در اجرا اگر مشکلاتی وجود داشت باید با همکاری و هم افزایی این مشکلات را به حداقل برسانیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حوزه هنری، فرهنگ ارشاد اسلامی و سایر تشکل ها شاید وظایف متعدد و مختلفی داشته باشند، ولی همه در یک مسیر و راستا بوده و یک رسالت دارند.
وی ترویج فرهنگ دینی و انقلابی را هدف نهادهای فرهنگی از جمله حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: همه وظیفه داریم جهت اجرای مطلوب در مسیر ترویج فرهنگ دینی و انقلابی حرکت کنیم.
درخشان خاطرنشان کرد: حوزه هنری یکی از دستگاه‌هایی است که نیروهای خلاق و توانمندی دارد و این موضوع فرصت خوبی را برای همکاری با فرهنگ ارشاد فراهم می کند.

این مسئول فرهنگی و رسانه ای ضمن تاکید بر اینکه نیروی انسانی خلاق و توانمند باعث شکوفایی هر دستگاه می شود و حوزه هنری از چنین ظرفیتی برخوردار است، گفت: یکی از رسالت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم هم گرایی و حفظ وحدت رویه دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه هاست.
وی فرهنگ ارشاد اسلامی و حوزه هنری را دو بازوی توانمند در کنار یکدیگر دانست و تاکید کرد: با توجه به وجود هنرمندان تاثیرگذار، می توانیم با هم گرایی اثرگذاری ویژه‌ای در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با یکدیگر داشته باشیم.
درخشان از اعلام آمادگی این اداره کل برای اجرای مشترک برنامه ها و جشنواره ها با حوزه هنری سخن به میان آورد و موفقیت هنرمندان را در عرصه های مختلف متوجه هر دو دستگاه فرهنگ و ارشاد و حوزه هنری دانست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این رویه نه به عنوان تکلیف، بلکه به عنوان باور و وظیفه ما بوده که در حوزه هنر انقلاب اسلامی و ارزش‌ها با یکدیگر همدل و همراه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری و فرهنگ ارشاد اسلامی در حوزه وظایف خود باید برای سایر دستگاه ها الگو باشند و با طراحی و برنامه‌های خوب و تاثیرگذار، باید خروجی مطلوبی در برنامه‌ها به جامعه ارائه دهیم.
درخشان اظهار امیدواری کرد این نشست آغازی برای همکاری در سایر زمینه‌ها با توجه به ظرفیت هنرمندان حوزه هنری باشد و یادآور شد: با توجه به این که هنرمندان حوزه هنری دغدغه فرهنگ و هنر جامعه را دارند، امیدواریم در عمل بتوانیم همکاری و هم‌گرایی لازم را در زمینه اجرای مطلوب برنامه‌ها داشته باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می‌شود در تقویم برنامه‌های اجرایی سال آینده بتوانیم برنامه هایی را به صورت مشارکتی با همکاری حوزه هنری در دستور کار قرار دهیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

آخرين گزارش تورمي منتشره در سال 1400 حاكي از آن است كه در بهمن ماه نرخ تورم با كاهشي ...
حال و روز ايرانيان در اوكراين

حال و روز ايرانيان در اوكراين

چهارمين روز جنگ نيز براي روس‌ها روز پيروي نبود؛ جنگ شهري و مقاومت گسترده نيروهاي اوكرايني ...
رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
1