تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۴۴۵۲۸۰
با همت خیرین صورت گرفت؛

تقدیر یکی از زندانیان جرائم غیرعمد از خیرین هم‌استانی

۲
تقدیر یکی از زندانیان جرائم غیرعمد از خیرین هم‌استانی
کبنا ؛
هر ساله خیرین و ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی انسان‌دوستانه، به کمک زندانیان جرائم غیرعمد می‌آیند. بر همین اساس، اخیراً نیز با همت اعضای ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد، جمع  کثیری از زندانیان بدهکار مالی زندان یاسوج، آزاد و به آغوش خانواده خود برگشتند.
به گزارش کبنا، یکی از این زندانیان جرائم غیرعمد که با کمک خیرین آزاد شده بود، با صدور پیامی، از اعضای ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد. متن پیام در زیر از نظر خوانندگان می‌گذرد. 
ابتدا عرض می‌کنم خدایا دستم بگیر تادستی بگیرم، آری بار دیگر خیرین و مسئولین محترم استانی بالاخص ستاد دیه استان، با مهرورزی و پیگیری‌های مکرر فروغ مهرشان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتشان رویش زندگی دوباره (آزادی) جمع کثیری از زندانیان جرائم غیرعمد (مالی) را دربرداشت.
اینجانب که خود احدی از زندانیانی بودم که بدلیل آتش سوزی مغازه‌ام بدهکار شدم  و به زندان افتادم، با همت خیرین محترم  و پیگیری ستاد دیه استان آزادشدم و در بدو  آزادی بیان داشتم که می‌توان زندگی را دوباره ساخت و در پیشگاه خداوند دستی و نگاهی مأیوس نخواهد بود.
امر خطیر خیرین و کمک به هم نوع در استان، موهبتی بزرگ است که از دیرباز مرسوم بوده است که مردمان لر زبان، طعم خوش زندگی را برای خود و دیگران به ارمغان می‌آورند.
بر خود واجب دانستم به نیابت از سایر دوستان، از حسن الطاف عمل نیکوی مسئولین استانی، ستاد دیه استان، علی‌الخصوص پیگیری های جناب دکتر احمدی ریاست محترم ستاد دیه استان و سکانداران عدالت استان، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم و از خداوند دانا و بینا خیر دنیا را برای کسانی در آزادی یک زندانی حتی با اندک کمک مالی نقشی مؤثر دارند مسئلت دارم.
در پایان از مردم فهیم استان استدعا دارم زندانیانی هستند که در زندان مرکزی یاسوج با اندک کمک مالی آزاد خواهند شد لذا با توجه به برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که هر ساله در اسفند ماه برگزار می‌گردد، با کمک‌های خود حتی جزئی به ستاد دیه استان به آدرس «یاسوج، جنب مصلی» مراجعه و یا کمک‌های خود را به یکی از روش‌های زیر ۶۰۳۷/۹۹۷۵/۹۹۰۳/۶۳۳۳و۵۸۵۹۸۳۷۰/۰۰۱۲/۲۴۳۸ یا با شماره‌گیری ۷۳۳۴*۳۹٠۷۲٠۷# به نام ستاد دیه استان واریز کنند تا دلی شاد گردد.
اجرکم عندالله جزاکم الله خیرا
نام شما

آدرس ايميل شما

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

آخرين گزارش تورمي منتشره در سال 1400 حاكي از آن است كه در بهمن ماه نرخ تورم با كاهشي ...
حال و روز ايرانيان در اوكراين

حال و روز ايرانيان در اوكراين

چهارمين روز جنگ نيز براي روس‌ها روز پيروي نبود؛ جنگ شهري و مقاومت گسترده نيروهاي اوكرايني ...
رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
1