تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۴۴۵۲۰۱
معاون آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

ظلم هشت ساله اداره کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد به کهگیلویه

۱
ظلم هشت ساله اداره کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد به کهگیلویه
کبنا ؛معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: در هشت ساله گذشته اداره کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در حق مدارس کهگیلویه ظلم کرده است.
 به مناسبت هفته امور تربیتی، مدیر آموزش و پرورش دهدشت به همراه معاونین این اداره با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.
 حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار نقش آموزش و پرورش در امور تربیتی را بی‌بدیل و اساسی خواند و اظهار کرد: این تکلیف فقط به عهده آموزش و پرورش نیست، خانواده‌ها باید مشارکت پیدا کنند و معلم یک الگوست.
 امام جمعه دهدشت مهم‌ترین و تاثیرگذارترین تربیت را تربیت رفتاری عنوان و تصریح کرد: آموزش و پرورش و حوزه علمیه دو نهاد مهم تربیتی جامعه هستند و با تلاش در این راستا، زمینه رشد تربیتی در جامعه را بیشتر کنند.
 وی با توجه به برخی آسیب‌های فضای مجازی، خواستار بروز شدن و مطالعه بیشتر مسئولان فرهنگی شد.
 سید فضل‌الله گنجی‌پور نیز در این دیدار جمعیت دانش آموزش شهرستان کهگیلویه را بالای ۲۰ هزار نفر عنوان و تصریح کرد: ۱۰ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و بیش از ۹ هزار در مقطع متوسطه هستند.
 رییس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه افزود: واکسیناسیون در حوزه فرهنگیان و دانش آموزان به نحو مطلوب انجام شده و در این زمینه مشکلی نداریم. 

 وی از کارگاه توانمندی نیروهای پرورشی، فعال کردن دارالقرآن در زمینه ترویج فرهنگی، برگزاری مسابقات قرآنی، نهج‌البلاغه و کتابخوانی، اعزام روحانیون به مدارس جهت امورات فرهنگی و اجرای طرح مهدویت به عنوان برخی کارهای انجام شده آموزش و پرورش در حوزه فرهنگی و تربیتی نام برد.
 هم‌چنین محمدحسین جمشیدی در این دیدار افزود: در بُعد آموزشی پنج هدف را در آموزش و پرورش دنبال کردیم که به نقطه مطلوب برسانیم.
 معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش دهدشت یکی از این اهداف را جشنواره نوجوانان خوارزمی عنوان و بیان کرد: دانش‌آموزان دهدشتی با کسب مقام در سطح استان ثابت کردند که در این زمینه حرف برای گفتن دارند و امسال نوع نگاهمان در سطح کشوری است و امیدواریم بتوانیم مقام‌های خوب کسب کنیم.
 وی اجرای جشنواره ققنوس با همکاری اداره ارشاد، کسب مقام اول در بحث پژوهش در بین ۱۳ منطقه و توزان رشته‌ای را از دیگر اهداف موفق حوزه آموزش و تربیتی آموزش و پرورش عنوان کرد.
 جمشیدی با توجه به روحیه مطالبه‌گری امام جمعه دهدشت، بی‌توجهی اداره کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تجهیز کردن مدارس کهگیلویه را یادآور شد و گفت: این اداره کل تنها در اختیار یک منطقه خاص است و در یک شهرستان ۱۸۰ سیستم سرمایشی به مدارس داده و این درحالیست تنها ۱۸ سیستم سرمایشی به شهرستان کهگیلویه اختصاص دادند.
 وی خواستار بازدید میدانی امام جمعه دهدشت از وضعیت فیزیکی مدارس شهرستان کهگیلویه شد و گفت: ظلم بسیاری در هشت سال گذشته به مدارس شهرستان شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
واقعیات جنگ اوکراین 

واقعیات جنگ اوکراین 

یک استاد تاریخ دانشگاه گفت: «پوتین منتظر یکی از رهبران قویِ اروپا است تا رو در روی او ...
بازتاب منفي گفت و گوی تلفنی رئيسي با پوتين

بازتاب منفي گفت و گوی تلفنی رئيسي با پوتين

 پس از حمله روسیه به اوکراین روز پنجشنبه سیدابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی با ولادیمیر ...
1