تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۴۴۶۴۰
در ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

5 درصد کارکنان کهگیلویه و بویراحمد واکسن نزده‌اند / مدارس در چه شرایطی تعطیل است؟ / کدام مادران از دورکاری بهره‌مند می‌شوند؟

۱
۰
5 درصد کارکنان کهگیلویه و بویراحمد واکسن نزده‌اند / مدارس در چه شرایطی تعطیل است؟ / کدام مادران از دورکاری بهره‌مند می‌شوند؟
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعطیلی مطلق در مدارس، دانشگاه‌ها و مشاغل مختلف بخاطر کرونا نداریم.
به گزارش کبنا، سید علی احمد زاده روز (۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰) در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: طبق تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا، تعطیلی مطلق در مدارس، دانشگاه‌ها و مشاغل نداریم که یک صنف تعطیل شود.
 وی بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید و اظهار داشت: نمی‌خواهیم کسب و کار مردم تعطیل شود بنابراین هر جایی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود و جان مردم در خطر است سازمان صمت، تعزیرات و بهداشت ورود کرده و ضمن برخورد با متخلفان اقدام به پلمب واحد متخلف کنند. نمی‌خواهیم کسب و کار مردم بیش از این آسیب ببیند اما باید با رعایت دستورالعمل‌ها عادت به زندگی با کرونا کنیم. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد باز باشند، افزود: هر دانشگاه، کلاس، دبیرستان، مدرسه و شهرستانی آلوده شد و احساس خطر کردند فوراً تعطیل شود، فرمانداران اجازه دارند اگر در شهرستانی احساس خطر کردند به مدت یک هفته مدارس شهرستان را تعطیل کنند.
  احمد زاده تصریح کرد: مدارس و دانشگاه‌ها تابع نظارت آموزش حضوری است در دانشگاه‌ها هم مثل مدارس عمل شود کلاس‌های غیرحضوری و مجازی برگزار شود.

 وی با تاکید بر اینکه تعطیلی مطلق صنوف، مدارس و دانشگاه‌ها نداریم، ادامه داد: اداره‌ای داریم که ۵۰ درصد کارمندان مبتلا شدند، ۵ روز کارمندان مبتلایان به امیکرون استراحت کنند و بعد از آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک سرکار حضور یابند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ما دو هفته دیگر به پیک کشوری کرونا می‌رسیم دو شهر استان قرمز هستند پیک استان سه هفته آینده به اوج می‌رسد و مرگ و میرهای اواخر اسفند شروع می‌شود.
 احمدزاده تاکید کرد: کارمندانی که مبتلا به کرونا هستند دستگاه‌ها مجوز حضور در کار داده نشود ۵ روز دوره قرنطینه امیکرون است بعد هم پزشک متخصص باید تأیید کند.
 وی تصریح کرد: دو هفته آینده وارد پیک ششم کرونا می‌شویم و این پیک حدود سه هفته دیگر به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رسد. مرگ و میر اواخر اسفندماه امسال شروع می‌شود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می‌شود که پیک ششم کرونا تا نیمه اردیبهشت ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داشته باشد.
احمد زاده بیان کرد: استفاده از استخرهای شنا کنترل شود و از افرادی که واکسیناسیون انجام ندادند جلوگیری شود و ظرفیت هر سانس کاهش داده شود و با نظارت مجموعه بهداشت و درمان استان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.
 مادران دارای کودک زیر ۶ سال در کهگیلویه و بویراحمد از دورکاری بهره‌مند می‌شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادرانی که کودک زیر ۶ سال در استان دارند از دورکاری یک هفته‌ای برخوردار می‌شوند.

سید جواد هاشمی در این نشست، اظهار داشت: رئیس جمهوری معتقد به تعطیلی مطلق کلاس‌ها و مدارس نیست.
 وی افزود: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر فوت ۲ دانش آموز بر اثر ابتلا به کرونا در استان صحت ندارد.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مرکز بهداشت و درمان استان این خبر را تأیید نکرده‌اند.
هاشمی ابراز داشت: هم اینک پنج درصد کارکنان دولت در استان واکسن نزده‌اند.
وی ادامه داد: باید از ورود این کارمندان به محل کار جلوگیری شود و غیبت برای آن‌ها محسوب شود.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این کارمندان باید ملزم به تزریق واکسیناسیون شوند.
 هاشمی افزود: در تاکسی‌های برون شهری و درون شهری رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار متولیان حوزه راهداری قرار گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
(استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد باز باشند، افزود: هر دانشگاه، کلاس، دبیرستان، مدرسه و شهرستانی آلوده شد و احساس خطر کردند فوراً تعطیل شود، فرمانداران اجازه دارند اگر در شهرستانی احساس خطر کردند به مدت یک هفته مدارس شهرستان را تعطیل کنند.)مرد مومن قرمز شدن یعنی چه؟در زمان جنگ وضعیت قرمز یعنی سریعا به پناهگاه برو.تا وضعیت رو به سیاهی نرفته مدارس را یل تعطیل یا کاملا مجازی کنید نه زوج و فرد
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1