تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۴۴۵۸۵
با حضور مسئولان انجام گرفت؛

کلنگ زنی دو پروژه آبرسانی با هزینه 143 میلیاردی برای توسعه آبرسانی به مردم دنا

۱
۰
کلنگ زنی دو پروژه آبرسانی با هزینه 143 میلیاردی برای توسعه آبرسانی به مردم دنا
کبنا ؛
امروز با حضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون، معاون اقتصادی استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ دو پروژه اجرای خط انتقال تامینی آب مجتمع کریک و دارشاهی و بازسازی شبکه توزیع آب روستای دهشیخ به زمین زده شد.
به گزارش کبنا نیوز، پنج شنبه (21 بهمن ماه 1400) اسفندیار برخه در خصوص این پروژه اظهار داشت: پروژه اجرای خط انتقال تامینی آب مجتمع کریک و دارشاهی با اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال قرار است آب جمعیت ۱۵۰۰ خانواری این مناطق را تأمین کند.
مدیرعامل آبفا گفت: برای اجرای این پروژه ۱۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات زلزله تخصیص داده می شود.
وی از آغاز عملیات آبرسانی به روستای دهشیخ خبر داد و افزود: بازسازی شبکه توزیع آب روستای دهشیخ یکی از مطالبات مهم جمعیت ۱۲۰۰ نفری این منطقه بود که بحمداله با اجرای ۵ کیلومتر شبکه از امروز وارد فاز عملیاتی میشود.
برخه تصریح کرد: اعتبار این پروژه ۱۳ میلیارد ریال است که با اعتبارات زلزله تأمین و تخصیص خواهد شد.
او خاطر نشان کرد: در مجموع قریب به ۸۶ میلیارد تومان در حوزه آب برای شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون مصوب و تخصیص شده و میشود که نسبت به سال ۹۹ از جهش بسیار خوبی برخوردار بوده است.

اسنفدیار برخه بیان داشت: آبرسانی پایدار و سالم از خطور قرمز و مهم دولت است، برنامه ریزی و کمک های خوبی قرار است در این خصوص به استان تخصیص داده شود، شرکت آبفا نیز خود را فراتر از تعهدات ملزم به خدمات رسانی به مردم نجیب استان در همه شهرستان ها می داند، در این زمینه البته قصور هست که مهمترین دلیل آن مسائل مالی و اقتصادی است که امیدواریم با عزم دولت این موانع برداشته شود.
روشنفکر نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی از لزوم نگهبانی از میراث ارزشمند انقلاب گفت و بیان کرد: با اقدام و عمل باید ازش ‌و اهمیت این همه نعمت عرضه شده را به جا بیاوریم.
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با تشکر ویژه از مدیرعامل آبفا گفت: از مسئولین فعلی و قبل نیز تشکر میکنم که به هر نحو منشأ خدمات رسانی به مردم شده اند.
وی گفت: درست است زمین لرزه آسیب های فراوان داشت اما نعمت های فراوانی نیز داشت، امروز بسیاری از پروژه ها به واسطه اعتبارات پس از زلزله در حال اجراست.
روشنفکر بیان کرد: کل اعتبارات دنا کمتر از ۲۰ میلیارد تومان بود امروز تنها در حوزه آبفا ۸۰ میلیارد بودجه گذاشته شده است.
وی افزود: ۳۰۰ میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق برای دنا خارج از روال معمول بودجه (آنچه در لایحه بودجه ۱۴۰۰ آمده) مصوب کردیم و انشاالله در سال آتی خیلی از مشکلات مرتفع خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
بله اقای روشنفکر بودجه مردم زلزله زده رو داره میبره جاهایه دیگه.تو خود عکس نوشته از اعتبارات زلزله.وقتی خود مردم سیسخت هنوز هزار و یک مشکل دارن چرا بودجه زلزله باید بره جایی که زلزله هیچ تاثیری نداشت.جمع کردن ۲تا رای ارزش اینکارها رو نداره آقایون ندای وحدت
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1