تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۴۴۴۹۵
روستای میان تنگان، میزبان همایش چله +3 انقلاب در هفتمین روز دهه مبارک فجر چیتاب بود

امام جمعه کبگیان: جاده پاتاوه دهدشت، درصد بالائی از بخش کبگیان را در بن بست قرار داده است! / مسئولان به داد روستای میان تنگان برسند؟

۳
امام جمعه کبگیان: جاده پاتاوه دهدشت، درصد بالائی از بخش کبگیان را در بن بست قرار داده است! / مسئولان به داد روستای میان تنگان برسند؟
کبنا ؛امام جمعه کبگیان با بیان وضعیت نامناسب خدمت در روستای میان تنگان کبگیان خطاب به مسئولان امر تصریح کرد: کسانیکه تمام هم و غمشان را معطوف به جاده پاتاوه به دهدشت کردند اصلاً بفکرکبگیان نبوده‌اند و هدفشان اتصال جاده به دهدشت بوده است. مسئولان بدانند، شاهراه این خط ترانزیتی که از قلب کبگیان می‌گذرد بیشترین صدمه را به بخش زده است؟
به گزارش کبنا، در امتداد برگزاری مراسمات چله+۳، انقلاب در بخش کبگیان اینبار روستای میان تنگان از توابع این بخش میزبان برگزاری مراسم هفتمین روز دهه فجر بود.
سید حسین رحیم کیش دهیار مجـربِ روستا ضمن تشکر از حضور امام جمعه، بخشدار و تعدادی از مدیران اداری بخش در جمع مردم روستا، گفت: روستای میان تنگان در ۳۰ کیلومتری غرب شهرچیتاب مرکز بخش کبگیان از محرومترین روستاهای این بخش در ۴۳ سال تأسیس انقلاب اسلامی ست.
وی خطاب به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم گفت: متاسفانه مردم ما در جریان حساسیت انتخابات مجلس هنوز باهمدیگر قهرند اما علیرغم مکاتبات متعدد بادفتر ونماینده مجلس نماینده محترم نمی‌خواهند به میان تنگان تشریف بیاورند؟
وی ترس مسئولان از برکناری پست مدیرتی را عامل مهم خدمت نکردن به میان تنگان برشمرد وگفت: در جمهوری اسلامی هر مسئولی از حزب وباندش خط می‌گیرد واگر مردم روستا یابخشی باب دل آن حزب و باند نبودند آن مدیر باترس از برکناری جرات خدمات دهی به آن منطقه را ندارد؟
سیدحسین رحیم کیش نبود نیروی بهورز، نیمه کاره رهاشدن ساخت مسجد، جداول کشاورزی، وضعیت اسفبار جاده روستا به جاده پاتاوه دهدشت، ضعف در آنتن دهی تلفن و اینترنت همراه، فرافکنی بنیادمسکن وعدم تزریق اعتبار جهت اجرای طرح هادی زیرسازی خیابانهاومعابر روستا، اوضاع نامناسب روشنائی خیابان‌ها وجود پایه‌های معارض رهاشده برق، قطع جاده ارتباطی به سادات امامزاده علی، نبود جایگاه زباله و پوسیدگی شبکه آب شرب روستا را از اهم مشکلات در کانون بی توجهی مسئولان برشمرد.
سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان هم دراین مراسم ضمن تشکراز تلاش دهیار وشورای اسلامی روستا باهمکاری آموزش و پرورش جهت پاسداشت ارزشهای انقلاب وحضور مردم در کنار عده‌ای از مسئولان گفت: زمانیکه در همین روستای میان تنگان مردم در نبود امکانات با زجر وبدبختی آنچه بدست می‌آوردند و اربابان حاکمیتی پهلوی دُوسِـوُمِ دارائیِ مَردُم را بصورت سالیانه بدون هیچ زحمتی بعنوان خَـراج (مالیات) برمی‌داشتند، امام آمد و به پشتوانه همین مردم انقلاب کرد و با براندازی حکمیت ارباب رعیتی عزت ازدست رفته ملت را با اهدای استقلال و آزادگی به آنان برگرداند.
سیدفرج الله پژمان خطاب به کم کاری مسئولان در خدمات دهی به مردم هم گفت: آقایانی که در قاموس مسئولان استانی وظیفه خدمت به ملت دارید، چرا در انتخاب پهنه خدمت سلیقه‌ای و قومیتی عمل می‌کنید؟
امام جمعه کبگیان بابیان وضعیت نامناسب خدمت در روستای میان تنگان کبگیان خطاب به مسئولان امر تصریح کرد: کسانیکه تمام هم و غمشان را معطوف به جاده پاتاوه به دهدشت کردند اصلاً بفکرکبگیان نبوده‌اند و هدفشان اتصال جاده به دهدشت بوده است.
وی افزود: مسئولان بدانند، شاهراه این خط ترانزیتی که از قلب کبگیان می‌گذرد بیشترین صدمه را به بخش زده است؟
وی تصریح کرد: جانمائی اشتباه جاده به این مهمی که می‌توانست از نقاره خانه، چیتاب، چنار به میان تنگان و سادات امامزاده علی ختم شود، متاسفانه ۶۰ درصد بخش کبگیان را در بن بست کامل قرار داده وباعث نارضایتی شدید وبدبینی این مردمان نسبت به این پروژه گردیده است.
وی بیخیالی مسئولان در قبال رها کردن جاده مهم میان تنگان به سادات امامزاده علی را اجحاف در حق این مردمان برشمرد وگفت: کسانی که درسایه بدعهدی و بدقولی ترمیمـ و زیرسازی این جاده مهم کوتاهی می‌کنند هم به مردم میان تنگان خیانت کردند وهم مسیر رسیدن را ۱۴۰ کیلومتر اضاف تر کردند.
وی گفت: باافتتاح جاده پاتاوه دهدشت روستای میان تنگان بطورکلی بایکد می‌شود. سیدفرج الله پژمان با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط دهیار روستا هم افزود: سزاوار نیست که بعداز گذشت ۴۳ سال از انقلابیکه با ایثار، وخون همین مردمان بدست آمده طوماری از مشکلات گریبانگیرشان باشد وهمچنان در میدان پاسکاری مسئولان مورد بدعهدی و درکانون کم توجهی قرار بگیرند.

-----------------------------
خبـرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1