تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۱۷
کد مطلب : ۴۴۴۴۰۵
در مراسم جشن ۴۳ انقلاب در روستای موگر از توابع کبگیان مطرح شد.

امام جمعه کبگیان: انقلاب توازن بروز استعدادهای نوظهور درسایه مساوات عامـ بود، چه استعدادهایی در دل روستاها که قبل انقلاب سوختنند؟.

۱
امام جمعه کبگیان: انقلاب توازن بروز استعدادهای نوظهور درسایه مساوات عامـ بود، چه استعدادهایی در دل روستاها که قبل انقلاب سوختنند؟.
کبنا ؛در جشن ۴۳انقلاب در روستای موگر ازتوابع کبگیان مطرح شد
امام جمعه کبگیان: انقلاب توازن بروز استعدادهای نوظهوربود
به گزارش "کبنا" به نقل از رسامـ خبرنگار در جریان برگزاری مراسم چهل و سومین سالِ پیروزی انقلاب اسلامی بخش کبگیان که طبق برنامه ریزی ستاد دهه فجر این بخش درساعتهای مشخص دهه امسال روستاهای این بخش برگزار می گردد اینبار به میزبانی روستای موگر در شمال غربی بخش کبگیان با حضور امام جمعه، بخشدار مدیرآموزش وپرورش، مسئول شورای هماهنگی بخش کبگیان باحضور مردم روستا در مدرسه دبیرستان این روستا برگزار گردید. حجت الاسلام والمسلمین سیدفرج الله پژمان امام جمعه کبگیان که سخنران ویژه این مراسم بود ضمن تشکر از حضور مردم روستا در کنار همکاری آموزش پرورش بخش، دهیاری ومدرسه دبیرستان وبسیج روستا خطاب به برخی از مسئولان در قالب شورای اداری بخش گفت: جشن انقلاب متعلق به همه ماهاست لذا از جناب بخشدار همیشه حاظر در برنامه های فرهنگی بخش میخواهیم که از برخی مدیران ادارات بخش بخواهند که پاسخگوی عدم حضورشان در این برنامه ها باشند؟. امام جمعه کبگیان با اشاره به موقعیت فعلی مردم قبل و بعد از انقلاب خطاب به حاظرین هم گفت: انقلاب توازن ذیجودِ بروز استعدادهای نوظهور مردمان متعدد ایران زمین بود، که با همیت بخشی مساوات ملی در طیفهای متعدد قومیتی مذهبی مردمی، زمینه شکوفا شدن استعدادهای نوظهورگردید. وی افزود: امروزه وبه برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با برخورداری همگان از امتیازات علمی می بینیم که نخبگان علمی سیاسی از دل امثال همین روستاها بیرون می آیند، فلذا در دوران پهلوی با حاکمیت سیاسی خان سالاری ورعیت کوبی حاکم بر کشور چه استعدادهای مستعدی بودند که در بطن روستاها در سایه خفقان تبعیض طبقاتی سوختند و بارور نشدند واین ازبرکات واسعه نظام مردم سالاری بود. سید فرج الله پژمان تعصبات ولائی با روحیه ایثارِشهادت طلبی را دو خصیصه والای مردمان این دیار در چارچوب انقلابی گری برشمرد وگفت: امروزه در هرجا ومکانی از این دیار وسیع پابگزاریم به تمثال مبارک شهیدی برخورد می کنیم که این نشان از ولایتمداری وانقلابی گری مردمان این دیار دارد. وی کبگیان را بخش نمونه اهداء خون وجان درقبال تثبیت انقلاب و محروم و مغفول از دریافت امکانات دراستان برشمرد وگفت: آیا مردمان این دیار خونها دادند تا امروز در گذر۴۳سال ازانقلابشان بعنوان محروم ترین بخش استان باشند؟.
لازمـ به ذکراست درپایان از طرف دفتر امامـ جمعه محترمـ مدیریت آموزش پرورش وبخشداری کبگیان به رسمـ یادبود جوایزی به گروههای سرود، دختران جشن تکلیف مدارس موگر اهداگردید.

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خـبرنگار: اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1