تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۴۴۳۶۸
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان؛

۳۰هزار متر مربع از معابر روستای سرابیز باشت آسفالت می شود

۰
۳۰هزار متر مربع از معابر روستای سرابیز باشت آسفالت می شود
کبنا ؛مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:۳۰هزار متر مربع از معابر روستای سرابیز از توابع شهرستان باشت زیرسازی شده و قرار است در سال ۱۴۰۱ آسفالت شود.
به گزارش کبنا نیوز، در بازدید از روستای سرابیز باشت که با حضور سیدناصر حسینی نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و صورت گرفت، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: انجام عملیات آسفالت معابر نقش مهمی در زیباسازی سیمای روستای گردشگر پذیر سرابیز دارد، پیش از این ۳۰ هزار متر مربع از معابراین روستا آسفالت شده بود.
اسماعیل باقری بیان کرد: همچنین تفاهم نامه ای با پیمانکار منعقد شده تا آسفالت معابر روستای کلگه امیرشیخی دیگر روستای گردشگرپذیر باشت انجام شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه بازدید از روستاهای کلگه امیرشیخی و سرابیز به درخواست اهالی این روستاها برای واگذاری زمین به منظور ساخت و ساز انجام شده گفت: تملک زمین های مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی در این روستاها صورت گرفته و عملیات تسطیح هم انجام شده است.
وی تاکید کرد: کار واگذاری زمین برای احداث ساخت و ساز به زودی آغاز می شود و واگذاری زمین پس از بررسی کارشناسان در ازای پرداخت مبالغ تعیین شده صورت می گیرد.
باقری با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از مبالغ دریافتی در قبال زمین در روستا هزینه می شود گفت: آبادانی روستاها نیازمند مشارکت شهروندان و مسوولان است.
سید ناصر حسینی پور،نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید از مسوولان بنیاد مسکن خواست تا نهایت همکاری با اهالی این روستاها به منظور واگذاری زمین مسکونی صورت گیرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1