تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۴۴۴۱۱۲
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

 توقیف بار میلیاردی مشروبات الکی در کهگیلویه و بویراحمد

۱
 توقیف بار میلیاردی مشروبات الکی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که چند هفته‌ای است در استان با حضور دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی شروع شده، هر روز شاهد موفقیت‌های این طرح اجتماعی امنیتی هستیم.
بی گمان امنیت مقوله‌ای است که همه‌ی جامعه در برابر آن احساس مسئولیت می‌کنند و چنانچه افرادی قصد برهم زدن نظم و امنیت حاکم بر جامعه را مخدوش نمایند نه تنها حکومت بلکه آحاد مردم احساس وظیفه می‌نمایند.
  اسماعیل مسعودی کِوِشک از توقیف یک دستگاه تریلر حامل مشروبات الکلی خارجی قاچاق که بصورت جاساز در مخزن تریلر جاسازی و قاچاق شده بود، خبر داد.
اسماعیل مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به این که ارزش ریالی این محموله بالغ بر سی میلیارد ریال است اظهار داشت: با ادامه‌ی اقدامات قاطع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بعد از اینکه هفته‌ی گذشته خودروی حامل محموله قاچاق چند هزار قبضه‌ای سلاح سرد توقیف و متهم بازداشت شد، باردیگر با اقدامات قضایی وتلاشهای شبانه روزی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ضربه‌ی مهلکی به قاچاقچیان مشروبات الکلی خارجی وارد شد و این محموله کشف و ضبط گردید که خودروی مذکور توقیف و متهم بازداشت.

مسعودی کِوِشک در این خصوص گفت: در این اقدام قاچاقچیان در یک دستگاه تریلر، مشروبات الکلی خارجی قاچاق را با ارزش ریالی بالغ بر 30 میلیارد ریال در مخزن یک دستگاه تریلر جاسازی و قاچاق کرده بودند، که متهم بازداشت و خودرو توقیف شد.
 معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن تشکر از اقدامات سبزپوشان ناجا در برگزاری این طرح، اظهار داشت: تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه سردار فرماندهی محترم ناجا، پرسنل غیور وجان برکف پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد قابل تقدیر می‌باشد.
 اسماعیل مسعودی کِوِشک در پایان با اذعان به اینکه بسیاری از اقدامات موفقیت آمیز این طرح مرهون گزارشات مردمی است، افزود: ضمن تقدیر از همراهی مردم شریف استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تا پایان سال اجراء و دستاورد این مهم به اطلاع هم استانی‌های عزیز خواهد رسید.

نام شما

آدرس ايميل شما

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
1