تاریخ انتشار
شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۴۴۴۰۶۰
ستاد کرونا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

تغییر رنگ بندی در چهار شهرستان زنگ هشدار است/ لزوم تسریع در تزریق دُز سوم واکسن / از حضور در اجتماعات امتناع شود 

۰
تغییر رنگ بندی در چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد زنگ هشدار است
کبنا ؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به سرعت چهار برابری سرایت سویه اُمیکرون، اشاره و تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، واکسیناسیون گسترده و  تزریق دُز سوم واکسن مورد توجه جدی قرار گیرد.
 به گزارش کبنا، سیدجواد هاشمی مهر در جلسه استانی ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرنا گفت: ماندگاری اُمیکرون روی پوست و اجسام پلاستیکی طولانی مدت بوده و تا هشت روز ماندگاری دارد.
 وی ابراز داشت: طبق اطلاعاتی از کشور فرانسه، مقاومت این ویروس در برابر واکسن بالاست، اومیکرون PCR گریز است و سرعت چهار برابری دارد، لذا باید بسیار مراقب باشیم.
وی با بیان اینکه از عادی انگاری و ساده انگاری اجتناب شود، تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، تزریق واکسن و زدن ماسک مورد توجه جدی باشد. 
هاشمی مهر با بیان اینکه، مهدودیت مطلق در برگزاری تجمعات اعلام نشده است گفت: برگزاری مراسم‌های جشن و عروسی تا سطح حضور ۲۰ درصدی مجاز است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه خود را در این خصوص ارائه دهد تا دستورالعمل‌های بهداشتی که از اولویت‌هاست در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا مدنظر قرار گیرد.
وی با تبریک سالروز دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و حساسیت لازم برای برنامه ریزی در این خصوص با شرایط کرونایی مورد تاکید است.

هاشمی مهر تغییر رنگ بندی چهار شهرستان استان را هشداری جدی اعلام کرد و ابراز داشت: شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و باشت از لحاظ رنگبندی کرونایی در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند و دیگر شهرستان‌ها آبی هستند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: اگر دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشود، قطعاً وضعیت شکننده‌تر خواهد شد.
به گفته وی، در حال حاضر بحث هرگونه تعطیلی در استان مطرح نیست و اگر در جایی لازم باشد، ستاد مدیریت مقابله با کرونا تصمیم می‌گیرد. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: تأمین معوقه کادر درمان استان، کمبود دارو و تجهیزات بیمارستانی امروز توسط استاندار به مرکز اعلام شده و فردا در هیات دولت مطرح می‌شود.
هاشمی تصریح کرد: واکسیناسیون افراد ۹ تا ۱۲ سال با رضایت والدین صورت می‌گیرد و تزریق واکسن برای این قشر در استان آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه، حوزه‌های مختلفی در کنترل سویه جدید اُمیکرون نقش آفرین هستند، افزود: در این ارتباط مردم عزیز استان، ستاد استانی کرونا، دستگاه‌های اجرایی متولی، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج، صدا و سیما و رسانه‌های گروهی استان بیش از پیش به مسئله امیکرون توجه داشته باشند. 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به افزایش بازرسی‌ها و نظارات ها توسط گروه‌های نظارتی و به آموزش عمومی و اطلاع رسانی بیش از پیش از طریق صدا و سیما، اصحاب رسانه و فصای مجازی در خصوص سویه جدید کرونا، اُمیکرون تاکید کرد

نام شما

آدرس ايميل شما

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
1