تاریخ انتشار
جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۴۴۴۰۳۶
در حاشیه دیدار تیم فوتبال فولاد یاسوج با برق شیراز؛

معاون سیاسی استاندار: امیدواریم مسئولان ورزش، افراد را پای کار بیاورد، دولت هم حمایت خواهد کرد / فرماندار بویراحمد: ساماندهی جامعه ورزشی نیازمند طرح تخصصی جامع است

۰
معاون سیاسی استاندار: امیدواریم مسئولان ورزش، افراد را پای کار بیاورد، دولت هم حمایت خواهد کرد / فرماندار بویراحمد: ساماندهی جامعه ورزشی نیازمند طرح تخصصی جامع است
کبنا ؛
دیدار تیم فوتبال فولاد یاسوج با برق شیراز از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و فرماندار شهرستان بویراحمد صورت گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز جمعه (8 بهمن 1400) فرماندار شهرستان بویراحمد در حاشیه دیدار تیم فوتبال فولاد یاسوج با برق شیراز از سری مسابقات لیگ امید کشور، اظهار داشت: نقش ورزش در زندگی اجتماعی مؤثر است، زیرساخت‌های ورزشی در رونق ورزش اهمیت دارند، اما سازماندهی و ساماندهی جامعه ورزشی نیازمند طرح تخصصی جامع است، باید متخصصان ورزشی استان ما طرح تخصصی جامع بیاورند، با کار مقطعی و کوتاه مدت نمی‌توان کاری را شروع کرد.
مهدوی مطلق افزود: ما آماده هستیم، اگر جامعه ورزشی طرحی بیاورند، حمایت‌های بخش دولتی نیز صورت خواهد گرفت، بدون طرح جامع کاری از پیش نمی‌رود، برای ساماندهی، رونق و حمایت از زیرساخت‌ها باید طرح ارائه شود.

جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: در خصوص بحث تیم‌های باشگاهی، دستگاه دولتی ورزش و جوانان نمی‌تواند تیم تشکیل دهد و تیم داری کند، می‌طلبد که دستگاه‌های دولتی از استانداری گرفته تا دیگر دستگاه‌ها برای تقویت زیرساخت‌ها به این حوزه ورود کنند، تا بتوانیم با اعتبارات تخصیص یافته زیرساخت‌هایی ایجاد کنیم، با توجه به پتانسیل خوب جوانان استان که حتی در لیگ برتر هم بازیکنانی مشغول به بازی هستند، تیم خوبی تشکیل دهیم.
وی افزود: ارگانی مثل شهرداری می‌تواند اسپانسر تیم باشد، و این یکی از وظایف شهرداری است، ما هم حمایت می‌کنیم، تا بتوانیم شور و نشاط را به جامعه استان کهگیلویه و بویراحمد برگردانیم.
هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در جهت کمک به توسعه ورزش استان همکاری خواهیم کرد، استعدادهای درخشانی در حوزه ورزش در استان داریم که باید ساماندهی شوند.
وی افزود: یکی از راه‌های برون رفت از آسیب‌های اجتماعی روی آوردن به ورزش است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد، ان شاء الله در دوره جدیدی که در خدمت مردم هستیم، هم افزایی در حوزه ورزش صورت بگیرد و بتوانیم گام‌های موثری در توسعه ورزش استان برداریم.

هاشمی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در سطح استان وجود دارد این است که دولت در بحث ورزش و تیم داری سرمایه گذاری نمی‌کند، معمولاً شرکت‌های بزرگ، خیرین و کارخانه جات مدیریت و تیم داری می‌کنند، امیدواریم مسئولان ورزش، این افراد را پای کار بیاورند، و دولت هم وظیفه حمایتی دارد و حمایت خواهد کرد و در وزارتخانه‌ها نیز پیگیری خواهد کرد تا ورزش استان رونق بگیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
1