تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۴۴۴۰۱۴
کبنا گزارش می‌دهد

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار بویراحمد دیدار کرد / درسی که سردار حکمتیان به همه داد ( + تصاویر )

۵
۰
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار بویراحمد دیدار کرد / درسی که سردار حکمتیان به همه داد ( + تصاویر )
کبنا ؛فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد دیدار کرد.
به گزارش کبنا، ظهر روز (پنجشنبه 7 بهمن ماه 1400) سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی تعدادی از فرماندهان تیپ با شهرام مهدوی فرماندار بویراحمد دیدار کرد.
شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد در این دیدار ضمن خیر مقدم، اظهار داشت: من وظیفه داشتم که خدمت سرداران و برادران خودم در تیپ همیشه قهرمان 48 فتح برسم. اما به دلیل اینکه شماها در مأموریت بودید، توفیق حاصل نشد.
وی در ادامه توضیح داد اینکه شماها پیش قدم شدید و تشریف آوردید، نشأت گرفته از آن روحیه اخلاق مداری، فداکاری و ایثارگری هست که در سپاه وجود دارد و من هم با تمام وجودم افتخار می‌کنم که از بدنه سپاه و سرباز هستم. همچنان می‌گویم که دکمه و بندهای پوتینم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم. 
فرماندار بویراحمد گفت: تیپ 48 فتح هویت تمام حماسه‌ها و قهرمانی استان کهگیلویه و بویراحمد است. مردم ایران به تیپ 48 فتح دلگرم هستند. الحمدالله تیپ 48 فتح در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و بحران‌ها می‌درخشد و سینه‌اش برای مردم سپر است.
تیپ 48 فتح ایثارگرانه از حریم انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.
وی تصریح کرد: سنگر یکی است. شاید نوع خدمت و دفاع فرق کنند. همه اینها پازلی از انقلاب اسلامی است. معیار و محور انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی است.
به گزارش کبنا، فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود اینکه به لحاظ درجه نظامی، نشان سرداری را دارد، اما در یک حرکت آموزنده و پندآموز به دیدار فرماندار شهرستان بویراحمد رفت. حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح با همراهی سایر همرزمانش در فرمانداری بویراحمد در واقع پیام و درس تواضع و افتادگی، وحدت و همدلی را به جامعه مخابره کرد.


سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان ضمن تبریک «انتصاب به جا و شایسته شما را تبریک گفت: در دوره زندگی خود، در چندین برهه قلم زدید و خوب کار کردید، تجربه های ارزشمند خود را در حوزه پاسداری از انقلاب اسلامی در جایگاه مختلف به کار گرفتید و امروز هم به عنوان خادم ملت در شهرستان بویراحمد هستید.
سردار حکمتیان اظهار کرد: انتظاراتی که مردم امروز از دولت انقلابی و ولایی دارند، کار را برای حضرت عالی سخت و سنگین کرده است، ولی خصوصیات شما، کار جهادی و تلاش شما، پاسداری از انقلاب، پشتکار و ذهن باز شما در مسائل، به شما کمک خواهد کرد.
وی گفت: ما به عنوان خادمان ملت این وظیفه را داریم که ارتباط میان مردم و ولی را ایجاد کنیم، از خداوند متعال می خواهیم که همه مسئولان صادق و صالح را سلامت بدارد، و مسئولینی که بار خدمت به مردم را بر دوش دارند شاهد توفیقاتشان باشیم.
سردار حکمتیان گفت: امیدواریم سلامتی به ایران اسلامی برگردد و این ویروس منحوس از کشور ما برداشته شود.
وی بیان کرد: تیپ 48 فتح ماحصل همه رشادت ها، فداکاری های استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس و در دوره های بعد در مقابله با سوداگران مرگ، تروریست ها، گروهک های تروریسی، قاچاقچیان، اخلال گران اقتصادی و هم در برهه های حوادثی مثل سیل و زلزله و آتش سوزی، حضور داشته است.
فرمانده تیپ 48 فتح استان گفت: اگر کوه خائیز آتش گرفت، در آنحا بودیم، اگر زلزله سی سخت مسئله بود، تمام کننده کار بودیم، اگر اغتشاشاتی در استان اتفاق افتاد، آرام کننده بودیم.
سردار حکمتیان گفت: هر جا که سازمان متولی کار نتوانسته کار را تمام کند ورود پیدا کردیم، پشتوانه خوبی برای استان هستیم، الان هم به عنوان برادر در خدمت شما خواهیم بود.
وی اظهار کرد: هر جا مسئولیتی و مأموریتی باشد به عنوان سرباز حضور پیدا خواهیم کرد، از خداوند متعال برای حضرتعالی و همکارانتان آرزوی توفیقات روز افزون داریم.


فرمانده تیپ 48 فتح

فرمانده تیپ 48 فتح

فرمانده تیپ 48 فتح
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این کارها یعنی چی؟ درس چی؟
جلیل
Romania
تو بترک
بهزادی ریس شورای دیل
Iran, Islamic Republic of
احسن و درود بر این سردار بی ریا ودوستداشتنی که باعث دوستی بین همرزمان خود ومسولین استان واقعا یک انسان به تمام معناییست خداوند حافظ ان مرد بزرگ وسر باز ولایت باشد انشاااه
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
درود براین سردار ولایی وانقلابی با روحیه جهادی که درجه وپست برایش مهم نیست شجاعت ومردمی بودن راترجیح میدهد ایشان باید فرمانده فتح استان باشد
بابکان
Iran, Islamic Republic of
سلام برسردار حکمتیان مرد بزرگ ومردمی ،مرد روزهای سخت ،مرد علمی ،مرد بزرگ ودلسوز
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
1