تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : ۴۴۳۹۵۱
مدیرکل استاندارد استان خبر داد؛

صدور پنج پروانه برای کارگاه های طلاسازی استان کهگیلویه و بویراحمد / تجلیل از بانوان به مناسبت روز زن

۰
صدور پنج پروانه برای کارگاه های طلاسازی استان کهگیلویه و بویراحمد / تجلیل از بانوان به مناسبت روز زن
کبنا ؛مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور ۵ پروانه استاندارد در سال جاری برای کارگاه های طلاسازی در استان خبر داد و گفت: طلا مشمول استاندارد اجباری بوده و تولیدکنندگان ملزم به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و حک کد ساخت روی مصنوعات طلا هستند.
 به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز سه شنبه (5 بهمن ماه 1400) بهمن رحمتی با اشاره به اینکه نمونه هایی از طلاهای تولید شده توسط این واحدها برای آزمون به آزمایشگاه‌های همکار تایید صلاحیت شده خارج از استان ارسال شدند، عنوان کرد: بعد از آزمون نمونه‌های ارسالی و اطمینان از مطابقت آنها با استانداردهای ملی، برای ۵ نمونه با کدهای ساخت و علامت تجاری (V6،V5،V4،V3،V2) کد شناسایی طلا صادر شد.
مدیرکل استاندارد استان گفت: استانداردسازی طلا از اقدامات موثر در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان می باشد که توسط سازمان ملی استاندارد ایران در سطح ملی و به تبع آن اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح استان، انجام می شود.
رحمتی تصریح کرد: علاوه بر نظارت بر واحدهای تولیدی، کارشناسان این اداره کل با مراجعه به مراکز عرضه و نمونه برداری و آزمون نمونه ها، از مطابقت عیار مصنوعات فلزات گرانبها با استانداردهای مربوطه اطمینان حاصل می کنند.

تقدیر از بانوان همکار در اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز زن و مادر
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، در سالروز ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر از همکاران خانم این اداره کل تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم که جمعی از کارکنان اداره کل حضور داشتند، پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن و مادر، با اشاره به مقام شامخ حضرت زهرا(س) به عنوان اسوه زنان عالم، از زحمات همکاران خانم شاغل تقدیر و تشکر کرد.
رحمتی اظهار داشت: بانوان شاغل علاوه برانجام امور منزل و پرورش و تربیت فرزندان، مسئولیت های اداری را هم عهده دار هستید این امر بیانگر توان بالای شما بانوان و قابل تقدیر است.
وی افزود: حضرت فاطمه (س) کامل ترین الگو برای زنان است که باید در تمام زوایای زندگی از شاخصه های رفتاری این معصوم و مادر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بهره برداری کرد.
وی در پایان با آرزوی توفیق روز افزون برای این بانوان تلاشگر در محیط کار و خانواده، با تقدیم هدایا و لوح تقدیر از زحمات آنان  قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
1