تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۴۴۳۸۸۲
در جشنواره تجارب برتر اردویی و اردوگاهی؛

کسب رتبه برتر جشنواره کشوری توسط فعال فرهنگی و هنری گچساران

۰
کسب رتبه برتر جشنواره کشوری توسط فعال فرهنگی و هنری گچساران
کبنا ؛کارشناس امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهرستان گچساران موفق شد در اولین جشنواره ی کشوری تجارب برتر اردویی و اردوگاهی،رتبه برتر را از آن خود کند.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، اورنگ نارکی کارشناس امور فرهنگی و هنری،موفق به کسب مقام برتر نخستین جشنواره کشوری تجارب و ایده های برتر اردویی و اردوگاهی شد.
در این جشنواره که در راستای سیاست­گذاری برای متناسب‌سازی موضوعات اردوهای دانش‌آموزی به‌ عنوان یکی از مؤثرترین ابزار برای تجلی فضایل اخلاقی و رفتاری دانش­ آموزان و قرار دادن آن­ها در فضا و محیط طبیعی پرنشاط و شاداب،برای اولین بار در کشور برگزار گردید،اورنگ نارکی کارشناس امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهرستان گچساران موفق به کسب مقام برتر شد.
ایوب مقیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران از وی تقدیر و تشکر کرد و گفت:حضور ارزشمند شما در نخستین جشنواره کشوری تجارب و ایده های برتر اردویی و اردوگاهی و کسب رتبه برتر در رشته ویدئوکست این جشنواره را غنیمت شمرده و ضمن تبریک به جنابعالی از اینکه در تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت به ویژه تربیت چندساحتی دانش آموزان و غنا بخشیدن به این رخداد مهم فرهنگی، پرورشی، مهارتی و دانش افزایی، اهتمام و تلاش نموده اید کمال تشکر کرده و از درگاه خداوند متعال کسب توفیقات روزافزون در برگزاری شایسته و اثرگذار اردوهای هدفمند دانش آموزی و توسعه و تقویت فعالیت های اردوگاهی را مسئلت دارم.
خلاصه ای سوابق هنری و شغلی اورنگ نارکی کارشناس امور فرهنگی و هنری آموز و پرورش شهرستان گچساران به شرح ذیل است:
۱.کارشناس امور هنری خانه جوان استانداری (۷۶-۷۵) ۲.مدیریت سینما پارس شهرستان گچساران ( ۸۳ تا ۸۵). ۳.عضو هیئت امنایی انجمن نمایش شهرستان گچساران (دوره ۲ ساله ). ۴.کارشناس امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گچساران (۸۵-۷۸ و از سال ۹۳ تاکنون). ۵.کارشناس امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران (۹۰-۸۵) ۶.ئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد(۹۰-۸۸) ۷.مشاور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گچساران (۹۳-۸۹) ۸.رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گچساران (۹۳-۹۰) ۹. عضو شورای نظارت و ارزشیابی نمایش شهرستان گچساران (۸۵ تاکنون) ۱۰.عضو کارگروه هنرهای نمایشی وزارت آموزش و پرورش (۹۷ تاکنون)۱۱.رییس انجمن هنرهای نمایشی کانون ها فرهنگی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد (۹۸ تا کنون). ۱۲.مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان گچساران ۱۳.وسس اولین آموزشگاه تخصصی هنرهای نمایشی در شهرستان گچساران. ۱۴‌.سرپرست گروه هنرهای نمایشی سفیر شهرستان گچساران (۷۲ تاکنون) ۱۵.نمایشهای:زمین سوخته،عاشق کشون،سکوت،صدا،فریاد،حماسه در حماسه،فریاد خاموش،هبوط،سوگ سهراب،لب مشک،از خاک تا افلاک،بوسه خنجر،تحضیر،تیک تاک شهادت مچیزی فراتر از تقدیر،رزم سپید سوگ جامه،استان سرخ،رویای ناردانه،محو و فوکوس،روایتی برای بهرام چوبین،مسافران علقمه،روایتی از آرش،بنفش وحشی،مردی که غروب را قبل از غروب دید - آواز،سربازی که مرده بود،پس از آن روز،و اینک حسین،فکاهی نامه گمشدگان،یک وجب مانده تا آسمان،یک روایت از چند روایت عباس،بازسازی واقعه غدیرخم،راز اشک،پیکر زن میدان جنگ و مجلس ضربت زدن را کارگردانی نموده است.
۱۶.در جشنواره های مختلف تئاتر مانند: تئاتر استانی فجر منطقه ای فجر،بین المللی فجر،تئاتر دینی،جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران،تئاتر ایثار،تئاتر ماه،تئاتر سوره سوگواره تعزیه،تئاتر دانشجویی و...حضور داشته است،همچنین در جشنواره های ذکر شده رتبه های نویسندگی،کارگردانی،بازیگری،طراحی صحنه و لباس را نیز کسب کرده و در سال ۱۳۷۵ لوح تقدیر جوان برتر استان را از استاندار وقت دریافت نموده است.۱۷.نمایشنامه های:بلور شکسته،از خاک تا افلاک،بوسه خنجر،محو و فوکوس،آخرین پیامبر،پرخاش زنی که مادر بود،آواز سربازی که مرده بود،یک وجب مانده تا آسمان،تیک تاک شهادت،کسی به حرف من گوش می دهد،این فصل را با من بخوان،زندگی و دیگر هیچ،حماسه در حماسه،نشان از مرد بی نشان،مرغ تخم خودش را خورد،پس از آن روز،کابوس زنی در خواب،معرکه خندق،یک روایت از چند روایت عباس،وقتی برای ماندن را نیز به رشته تحریر درآورده است. ۱۸.در نمایش های:بازگشت به خانه ما،ماجرای پل،گوهر پنهان،تراژدی کسری،آل قان،بندیر،سیاوشون،حماسه در حماسه،بنفش وحشی،تازیانه بهرام،مسافران عقمه،روایتی از آرش و تکه های سنگین سرب و....نیز بازی کرده است. ۱۹.داوری جشنواره های تئاتر دانش آموزی استانی،تئاتر بسیج استانی،سوگواره تعزیه شهرستان و استان و همچنین تئاتر دانشجویی را نیز در کارنامه خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
1