تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۴۳۸۴۸
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد؛

کلاهبرداری با ترفند درج آگهی فروش لوازم خانگی در شهرستان کهگیلویه

۰
کلاهبرداری با ترفند درج آگهی فروش لوازم خانگی در شهرستان کهگیلویه
کبنا ؛سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی فردی که با درج آگهی فروش لوازم خانگی از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد،خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان کهگیلویه، امروز یکشنبه (3 بهمن ماه 1400) سرهنگ"علی مسعودجو" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و مدعی کلاهبرداری از وی به مبلغ یک ‌میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال از طریق سایت آگهی فروش لوازم خانگی شد، که در این خصوص موضوع به صورت ویژه در دستور کارشناسان پلیس فتا انتظامی استان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد شاکی پرونده مبلغ مذکور را که بخشی از دارایی خود و آشنایانش بوده را به حساب فردی که اقدام به درج آگهی فروش لوازم خانگی در فضایی نموده منتقل و ایشان گوشی را از دسترس خارج نموده است.
مسعودجو خاطرنشان کرد: ماموران با انجام استعلامات لازم از بانک‌های عامل مشخص کردند مبلغ مذکور به حساب شخصی در یکی از استانهای شرقی کشور انتقال داده شده بود.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان به شهروندان و کاربران فضای مجازی توصیه کرد: از مکان ها و مراجع معتبر خرید نموده و همچنین در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس  Cyberpolice.ir گزارش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
1