تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۴۴۳۸۳۳
یادداشت ارسالی؛

اعتماد به پرچمدار ندای وحدت

۱۴
۲
اعتماد به پرچمدار ندای وحدت
کبنا ؛ متن ارسالی؛ طی هفته‌های اخیر انتصابات درون استانی مدیران چالش‌های زیادی در پی داشته است. طی این یادداشت گذری بر آنچه گذشته خواهیم داشت.
 روزی که مهدی روشنفکر از مستضعفین و محرومین گفت و شجاعانه با حلقه‌های زر و زور و تزویر به مبارزه برخاست تا داد ولی نعمتان فراموش شده‌ی انقلاب را از مدعیان انقلاب بازستاند، فریاد دادخواهی او را مستضعفین و ستم دیدگان به خوبی دریافتند و ندای وحدت و شعار عبور از مرزهای تمامیت‌خواهی، به سرعت در قلب فراموش شدگان جا خوش کرد و فضای سیاسی بویراحمد را آبستن اتفاقی از جنس تظلم‌خواهی پاپرهنگان کرد.
تجمعات مردمی در استقبال از فرزند مظلوم و مقتدر خود، شهرت جهانی یافت و شبکه‌های ملی و حتی خارجی هم نتوانستند از بازنشر آنهمه شکوه و شوکت که به مدد وحدت ولی نعمتان انقلاب خلق شده بود، شانه خالی کنند.
مردم نشان دادند که با وحدت کلمه می‌توان بر هیمنه‌ی پوشالی اصحاب زر و زور و تزویر غالب شد و حق غصب شده‌ی خود را از خودخواهان سیاست و ثروت پس گرفت.
بالاخره دوم اسفند فرا رسید و خیزش پابرهنگان به ثمر نشست و مهدی روشنفکر برنده بلامنازع انتخابات شد.
هر چند باندهای قدرت و سیاست، پذیرش شکست را شکستی دیگر برای خود ارزیابی می‌کردند و با ترفندهای مختلف از جمله وعده‌های سر خرمن، شکست زودهنگام ندای وحدت و نفوذ خود در دولت آینده را به افکار عمومی نوید می‌دادند، اما نماینده مقتدر ندای وحدت با زیرکی و تلاش خود، هر روز پرقدرت‌تر از گذشته در حال فتح سنگر به سنگر بوده و با وجود تمام کارشکنی‌های مخالفان و در فضایی که از هر طرف در حال مقابله با مخالفان بوده، مسیر خود را پیش راند.
 این روزها و پس از باز شدن مشت‌های خالی و شکست‌های متوالی مخالفین مهدی روشنفکر از پرچمدار ندای وحدت در سطح ملی و استانی، هنوز هم طمع کارانه و کینه توزانه حاضر به پذیرش شکست و تن دادن به قواعد بازی نیستند و روزانه با بداخلاقی و به خدمت گرفتن بعضی سایت‌های کاسبکار سعی در القای ناامیدی در بدنه جریان ندای وحدت دارند تا آنجا که در اکثر مواقع و در پایان واگذاری بازی سیاست به مهدی روشنفکر، دست به بی اخلاقی می‌زنند. این گروه با پر رویی نجومی سعی در مصادره انتصابات انجام شده دارند تا اینگونه بذر کینه، اختلاف و دودستگی را بین هواداران ندای وحدت بپاشند و با سو استفاده از احساسات پاک حامیان مهدی روشنفکر، کارنامه خالی جریان‌های وابسته به خود را توجیه نمایند!
در چنین شرایطی، سردمداران مخالف ندای وحدت، غافل از اینکه اینگونه اقدامات و بداخلاقی‌های رسانه‌ای تنها تا روز معارفه مدیران منصوب شده تاریخ انقضا دارد و برای همیشه نمی‌توان به همه مردم دروغ گفت در روز معارفه مدیران و با وجود تمام معذوریتهای مدیران منصوب شده در نام بردن از اشخاص، دوباره جواب دندانشکن می‌گیرند ولی باز هم پس نمی‌روند!
 مهدی روشنفکر بارها نشان داده که فرصت‌های سیاسی را از دست نمی‌دهد و اثبات کرده که از دل بحران‌ها راه خود را پیش می‌برد. سیاست ورزی او آن زمانی مشخص شد که با تمام هیاهوها و حواشی، جوانی نام آشنا و البته فراموش شده توسط جریان‌های قدرت را به ریاست ستاد پیروز انتخابات ریاست جمهوری گماشت و اینک باندهای قدرت و ثروت بدانند جریان ندای وحدت نه اجتماع فیزیکی و حتی ریاضی و حسابگرانه‌ی مردم که اجتماع قلوب ستم دیدگانی بود که سالیان سال نردبان ترقی همان باندها شدند تا پیگیر و تأمین کننده حقوق اولیه آنان باشند اما نمک خوردند و نمکدان شکستند.
هواداران ندای وحدت و مهدی روشنفکر با ایمان و اعتماد به زیرکی و کیاست ثابت شده‌ی نماینده منتخب مردم به دور از هیجان زدگی و تأثیر پذیری از جوسازی‌های مسبوق به سابقه‌ی مخالفین، با وقار و حوصله منتظر روزهای روشن خواهند ماند و هرگز لذت این وحدت قلبی را با وعده‌های پوشالی معامله نخواهند کرد. منتظر روزهای روشن و خبرهای خوب در روزها و هفته‌های آینده برای بویراحمد واحد باشید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

د
Iran, Islamic Republic of
شکستش حتمی است/بروید زبان مردم رابشنوید
شتردرخواب بیندپنبه دانه.............................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Romania
تمام نماینده های قبلی تماما سرسپرده بویراحمد پایین بودن و هیچ کاری برای بویراحمد بالا نکردند ازاین به بعد هم همینطوریه متاسفانه
لوداب
Iran, Islamic Republic of
بصورت میدانی بین مردم تمام روستاهای لوداب بیایدتااوج پشیمانی مردم راازرایی که به روشنفکرداده انداحساس کنید...روشنفکرقافیه راباخته
محمدی
Iran, Islamic Republic of
دیوارهای اعتماد فروریخته.
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین نماینده استان پشیمانم که بهشون رای دادم
Iran, Islamic Republic of
دراین دوسال چه کاری انجام داده جاده ای آبی گازی مدیری گذاشته به کدام کارش باید افتخارکرد آنها زر زوز تزویر نبودن آنها قدرتشان وقتشان رابدون سرصدا بدون شعار برای پیشرفت خدمت کردن
لوداب
Iran, Islamic Republic of
ما دیگر مثل دور گذشته براساس تعصب واحساسات رای نمی دهیم و متوجه شدیم این پرچم باید بدست سردار عدالت ممنتظریان برسد.حیدر آباد لوداب
Iran, Islamic Republic of
خیلی تعریف و تمجید الکی نکن از ادما بت نسازید همه اینا ک گفتین هم خودش تعجب می کنه
کی گیوی
Iran, Islamic Republic of
حتی توراس ایگی
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت را روشنفکر به خاطر انتخاب مدیر کل از هم پاشیدن انشالله که ای دور همو حضرات سرکوهکی یل ایبرنش مجلس با ۲۰۰۰رای که دارن
مطلع
Iran, Islamic Republic of
بازهم آرمان بیگلری مطلب زد بابا بیدار شوید روشنفکر مرد و تمام شد دوره گول خوردن نیست نماینده یک دوره ای استارت خورد
Iran, Islamic Republic of
چن روز پیش دیدمش خودشم قبول داره دوره بعد شکست میخوره
وضعیتش بدجور خرابه
Iran, Islamic Republic of
بای بای روشنفکر
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1