تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۴۳۵۸۵
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد از استان های امن و مطلوب کشور در حوزه امنیت است

۳
۰
کهگیلویه و بویراحمد از استان های امن و مطلوب کشور در حوزه امنیت است
کبنا ؛
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس و دستگاه قضائی استان در خدمت مردم عزیز هستند و با قاطیعت با هرگونه رفتار و حرکات هنجارشکنانه اراذل و اوباش برخورد خواهند کرد و استان کهگیلویه و بویراحمد جایی برای عرض اندام چنین افرادی نخواهد بود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (26 دی ماه 1400) سردار "کیقباد مصطفایی" اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با حضور حداکثری مجموعه فرماندهی انتظامی استان با همراهی دستگاه قضائی استان در دست انجام داریم و در این طرح، برخورد جدی و قاطع با اراذل و اوباش، افرادی که به انحاء مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند، دارندگان سلاح های غیر مجاز اعم از سلاح گرم و سرد و خودرو هایی که برای مردم ایجاد مزاحمت می کنند را به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهیم داد.
وی افزود: در ادامه این طرح همچنین نظارت بیشتری را بر کافی شاپ ها، رستوران ها و مراکزی که به عنوان پاتوق مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا افراد اراذل و اوباش در این نقاط تجمع دارند، در دستور کار داریم.
مصطفایی با اشاره به اینکه این طرح به مدت یک ماه و در مقاطع زمانی مختلف اجرا می شود، تصریح کرد: این طرح در هفته اول به صورت هر روزه در چند نقطه از شهر اجرا و در هفته های آتی به صورت منقطع و در مواقعی که لازم باشد به مرحله اجرا در می آید.
این مقام انتظامی استان در ادامه بیان داشت: هدف از اجرای این طرح این است که به مردم و همشهریان عزیز که مطالبه گر اجرای طرح های این چنینی هستند بگوییم که به هیچ وجه نگران موضوع امنیت در استان نباشند.
وی اظهار داشت: پلیس و دستگاه قضائی استان در خدمت مردم عزیز هستند و نهایت سعی و تلاش را دارند تا امنیتی که شایسته مردم عزیز استان هست را برایشان فراهم کنند.
مصطفایی گفت: به رغم اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ فراوانی و نرخ جرم در وضعیت بسیار مطلوب امنیتی قرار دارد، متاسفانه در روز های گذشته به واسطه انتشار یک سری کلیپ ها که شامل صحنه های مختلف درگیری بود، احساس امنیت در مردم و شهروندان خدشه دار گردید.
فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با برخورداری از شاخص های بالای امنیتی همواره یکی از استان های امن و مطلوب کشور در حوزه امنیت بوده، خاطرنشان کرد: طرح مذکور در این مرحله در مرکز استان اجرا خواهد شد و به افرادی که به انحاء مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه را دارند هشدار داد پلیس و دستگاه قضائی استان با قاطیعت با هرگونه رفتار و حرکات هنجارشکنانه برخورد خواهند کرد و استان کهگیلویه و بویراحمد جایی برای عرض اندام هنجارشکنان نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چی میگه؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
ما اصلا نگران امنیت مون نیستیم
Iran, Islamic Republic of
نسبت به جمعیتش رتبه اول هست و این دو سال اخیر هم بی رقیب و از علت و عواملش اولینش ویروس منحوس کرونا و مجازی شدن اموزش دوم ضعف اموزش و پرورش سوم گوشیهای همراه چهارم فقر پنجم عدم سختگیری دستگاه قضایی
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1