تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۴۳۳۵۳
متن ارسالی؛

نامه سرگشاده یک مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی به رئیس سازمان بهزیستی کل کشور

۵
۰
نامه سرگشاده یک مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی به رئیس سازمان بهزیستی کل کشور
کبنا ؛یک مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی به رئیس سازمان بهزیستی کل کشور نامه سرگشاده ای در خصوص سیاست زدگی این سازمان نوشت.
به گزارش کبنا نیوز این نامه به شرح زیر است:
سرور عزیزم جناب آقای دکتر قادری
ریاست جهادی و انقلابی سازمان بهزیستی کل کشور
سلام علیکم
احتراما با صلوات بر پیغمبر اسلام و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه که یادآور شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها است که در راستای شایسته گزینی، مظلومانه شهید شدند، به استحضار می رساند اکنون که با رأی قاطع مردم، دولت انقلابی حضرت آیت الله رئیسی شروع به کار نموده و دولت فشل و بی تدبیر و نافرجام حسن روحانی به پایان رسیده است، بارقه‌های امید درددل مظلومین و مستضعفین و از جمله مددجویان و معلولین و فقرا روشن شده و نسیم خوش خدمت وزیدن گرفته است؛
پس از استقرار دولت انقلابی، مقام معظم رهبری مثل همیشه با هدایت‌های حکیمانه، خط مشی دولت و دولتمردان را ترسیم نمودند که یکی از مهمترین منویات ایشان تأکید بر اصل تفکیک قوا و عدم دخالت نمایندگان در اجرا و انتصابات بود؛ این توصیه عالمانه و دلسوزانه معظم‌له برای جلوگیری از تضاد و تعارض منافع و سوءاستفاده برخی نمایندگان از ظرفیتهای قوه مجریه بود.
بر اساس این رهنمودِ ولی امر مسلمین، طبیعی است مدیران اجرایی باید تابع دولت باشند نه منصوب و منسوب به معدود نمایندگانی که تنها به فکر تضمین آرای دور بعد خودشان هستند.
جناب آقای دکتر قادری
حضرتعالی که همواره در سوابق اجرایی خود جزو نیروهای جهادی و مردمی و دلسوز مستضعفین بوده اید و بر اساس همین روحیه و سابقه ، سکان بزرگترین سازمان متولی پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی را عهده دار شده اید، نیک میدانید که گرچه توصیه مقام معظم رهبری برای همه ارگانهاست اما مصداق واقعیتر این توصیه مهم در خصوص سازمانهای خدمات‌رسان و امدادگر مانند بهزیستی است؛
برادر ارجمند، پدر دلسوز معلولین و آسیب دیدگان
لازم است به استحضار برسانم در استانها و شهرستانهای کوچک مثل بویراحمد، برخی نمایندگان منفعت طلب، به سازمان بهزیستی و مددجویان آن به دید سبد رأی نگاه میکنند و به همین دلیل دنبال گزینه همسو و مطیع برای مدیرکلی هستند تا غلام حلقه به گوششان باشد و در زمان انتخابات پا بر گرده مددجویان گذاشته و سبد آرای خود را پر کنند؛
و دقیقا به همین دلیل هست که در کار استاندار مردمی و انقلابی ، برای انتخاب مدیران شایسته، کارشکنی کرده و سهم خواهی میکنند.
جناب دکتر قادری
آیا میدانید سفارش پذیری مدیران بهزیستی نسبت به توصیه های نمایندگان باعث تضییع حقوق ضعیف ترین و آسیب‌پذیرترین اقشار مردم شده است و حتی در دادن کوچکترین خدمات مثل دادن یک ویلچر یا کمک‌موردی یا تحت پوشش قرار دادن افراد،ظلم‌های ناروایی مرتکب می شوند؟
پس شک نکنید، فساد سیاسی و اداری در انتخاب مدیر یک سازمان مددکار، زمینه ساز فسادهای دیگر هست.
یقین داشته باشید نماینده‌ای که بر خلاف نظر مقام معظم رهبری هم به استاندار فشار آورده و هم در دفتر شما و معاونین محترمتان برای انتصاب مدیرکل مدنظر خویش التماس میکند، خیرخواه جامعه معلولین و مددجویان سازمان بهزیستی نیست و فقط به فکر منافع سیاسی خویش هست.
لذا اینجانبه به نیابت از خیل مددجویان سازمان بهزیستی، از محضر حضرتعالی که مزین به صفات دلسوزی و شفقت نسبت به جامعه معلولین و مددجویان سازمان بهزیستی هستید استدعای عاجزانه دارم در انتخاب مدیرکل بهزیستی استان، در زمین بازی سهم‌خواهی برخی نمایندگان قدم برندارید و فقط دنبال انتخاب گزینه غیرسیاسی و غیرقومیتی باشید و گزینه های منصوب و منسوب به نمایندگان را از این چرخه حذف نموده و  برای انتخاب مدیرکل از نظر استاندار انقلابی، نماینده ولی فقیه و سایر دلسوزان انقلاب بهره بجویید تا بتوانید با انتخاب مدیری با فکر نو و تحول آفرین، بیشتر و بهتر خدمت نمایید.
سلامتی و دوام توفیقات مقام معظم رهبری و همه خادمین راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستارم.
با احترام و آرزوی موفقیت روزافزون
آ.قهرمانی: مددجوی سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
البته فردی که این نامه بی محتوا را نوشته خودش به دنبال مدیرکلی بهزبسته.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
گزینه های مدیرکلی چه کسانی هستند
دنا
Iran, Islamic Republic of
کیه آقای همه چی دون؟معرفی کن
مددجو
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا مددجو هستی باید بجای ای مسائل صد من یه غاز سیاسی، میگفتی مستمری و مزایای ناچیز مددجویان مظلوم رو بیشتر کنید. اینکه کی رئیس بشه چه فرقی به حال مددجو میکنه؟ تعیین میزان پرداختی به مددجویان جای دیگری انجام می شود و ارتباطی به رئیس یهزیستی استان و شهرستان ندارد.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
فکرنکنم ازبدنه خودبهزیستی بشودمدیری که وابسته به نماینده ای نباشه پیداکرد...غیربومی بیاوریدکه وامدار کسی نباشد...ضمنآ بایددراسرع وقت هم فکری به حال احکام کارگزینی افتضاح بهزیستی بکنند...مدیری باشه که بهزیستی رابه لحاظ ماهیتی واینکه درآمدی نداره ازقانون بارمالی افزایشهای حقوقی مستثنی بکنه وسختی کارشان دررابطه باجامعه هدف
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1