تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۱۲۲
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد:

۸۰ دستگاه خودرو در محور یاسوج_ چرام گرفتار برف شدند

۰
۸۰ دستگاه خودرو در محور یاسوج_ چرام گرفتار برف شدند
کبنا ؛سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از رهایی بیش از ۸۰ دستگاه خودرو برفگیر در محور یاسوج به چرام خبر داد.
به گزارش کبنا، الله کرم جانی پور افزود: محور برفگیر یاسوج به چرام تعدادی خودرو در آن گرفتار شده بودند با اعزام دو دستگاه خودرو خودرو برف روبی و نمک پاش بازگشایی شد.
وی اظهار کرد: مسیر ۱۱۰ کیلومتری «سپیدار_ سادات امامزاده علی_ جخونه _سرفاریاب» که حدود ۷۰ کیلومتر از این محور برفگیر است با تلاش راهداران بازگشایی و بیش از ۸۰ دستگاه خودرو گرفتار به علت بارش برف سنگین رهایی یافتند.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر چند از قبل محور یاسوج به چرام مسدود اعلام شده بود اما برخی ها و تذکرات و هشدارها توجه نکردند که در این محور به علت بارش سنگین برف گرفتار شدند.
جانی پور تصریح کرد: با پیگیری های فرماندار شهرستان چرام دو دستگاه خودرو نمک پاش و برف روبی به منطقه اعزام و مسیر بازگشایی شد.
وی ادامه داد از مردم استان انتظار داریم با توجه به توپوگرافی این محور و برفگیر بودن منطقه «جخونه» که یکی از ۶۶ محور برفگیر استان است از تردد شبانه در این محور خودداری کرده و در صورت تردد در روز مجهز به تجهیزات زمستانه باشند.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری راه ارتباطی ۳۵ روستا در این مسیر که به علت بارش برف مسدود شده بودند نیز بازگشایی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
1