تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۲۹
کد مطلب : ۴۴۲۹۴۸
کبنا گزارش می‌دهد

دردهای مشترک مردم دهدشت؛ چاله‌ و چوله‌های کلافه‌کننده (+ تصاویر )

۴
۱
دردهای مشترک مردم دهدشت؛ چاله‌ و چوله‌های کلافه‌کننده (+ تصاویر )
کبنا ؛بارش باران در شهر دهدشت مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است، به طوری که عبور و مرور، هم برای رانندگان و هم برای عابرین پیاده با دشواری‌های زیادی همراه بوده است. مشکلات ناشی از بارش باران‌ در دهدشت همواره انتقادهایی را از سوی مردم این شهر به دنبال داشته که بیشتر این انتقادات به مدیریت شهری ربط دارد. اکثر مردم بر این باورند که مدیران شهری بایستی برای حل مشکل آبگرفتگی در این شهر اقدامات مثمر ثمری انجام دهند.  
به گزارش کبنا از دهدشت، بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی از صبح چهارشنبه (8 دی‌ماه 1400) بارندگی در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد. طبق گفته هواشناسی استان، بارش‌ها دارای دو موج می‌باشند. موج اول از چهارشنبه ۸ دی ماه آغاز و تا روز جمعه ۱۰ دی ماه ادامه دارد. موج دوم، از یکشنبه ۱۲ دی آغاز و تا روز سه شنبه چهاردهم دی ماه ادامه دارد.
بر پایه این گزارش، متأسفانه به دلیل کم‌کاری و سوء مدیریت‌ها شاهید هستیم که بر اثر بارندگی‌های اخیر در سطح شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، آب‌گرفتگی در بعضی از معابر، چالش‌هایی را در بعضی از خیابان‌های شهر دهدشت برای مردم ایجاد کرده است. این موجبات نگرانی و اعتراض‌‍های مردمی را در پی داشته است.
همچنین بعضی از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر دهدشت روشنایی کافی را ندارند و همین باعث شده که چاله‌های پُر از آب باران دیده نشوند و خودروها و مردم در آنها فرو بروند و علاوه بر خسارات مادی که بر دوش رانندگان می‌گذارد، مردم را نیز کلافه کرده است. آبگرفتگی در جداول سطح شهر نیز چهره زشتی را برای شهر دهدشت رقم زده است.
مدیریت شهری شهرستان کهگیلویه باید پاسخگوی این وضعیت باشند.












































----------------------------------
خبر: مریم افشون
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Romania
باسلام وقتی 42سال گذشته تجربه شده که شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن در فقر بیکاری جوانان مشکلات معیشتی و اقتصادی گرانی و تورم وبیماری روحی و معضلات اجتماعی و حوادث تلخ جامعه وتحریم و انزوا ناکارآمدی ومحرومیت کسانی که توانایی داشته به یاسوج استان‌های همجوار مهاجرت نموده‌اند آنهای که مانده اند در فقر بسر می‌برند هیچ گونه در آمدی ندارند.در شهر ساخت سازی فعالیت تولیدی وجود داشته باشد به شهرداری پرداخت کنند شهرداری در آمدی ندارد که زیر ساخت‌های شهر درست کند نتجه کار همین است نماینده دائم عمری دارد که فقط بفکر عوض کردن مدیران است
Iran, Islamic Republic of
مانده ایم مدیران شهرستان دهدشت مدیر کجا هستند
پر کردن چاله ها هزینه ی چندانی ندارد
سلیقه ی خاصی هم نمیخواد
Iran, Islamic Republic of
کار فورمایلیته همینه
نظارت ضعیف
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
عزیزان باید ساخت چون نه مدیران ونه نمایندگان استانتان در تهران ::::صدایشان شنیده نمی شود !!!!!!!! استان شما واقعا مظلومه :::::: باید ظالم را شناخت :::::باید از رسانه عزیزان قدر شناسی کنید ::که جسارت بیان حقایق را دارد ::::احسنت ::: درمورد بازنشسته ها هم گفته بود :::که نماینده ها شعار کمک به این عزیزان داده بودند ::::ولی درعمل عمل نکردند ::::تنها مدافع مردم رسانه هایند :::::
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1