تاریخ انتشار
جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۴۲۷۵۲
کبنا گزارش می‌دهد

عبرت «مسعود ظفری» / «گراهای» سید ناصر و انتخاب شهردار گچساران / چه کسی شهردار دوگنبدان می‌شود؟

۴
۲
عبرت «مسعود ظفری» / «گراهای» سید ناصر و انتخاب شهردار گچساران / چه کسی شهردار دوگنبدان می‌شود؟
کبنا ؛صلاحیت علی محمد آقایی برای شهرداری دوگنبدان رد و دوباره دیپلماسی انتخاب شهردار در فضای سیاسی گچساران آغاز شد و باید ببینیم که شورای شهر دوگنبدان مستقلاً عمل می کنند و یا آنها نظرات سیاسیون و صاحبان قدرت و نفوذ را اعمال می‌کنند یا خیر؟
 ماجرای شهردار بودن مسعود ظفری پندآموز است. او با حمایت‌های غلامرضا تاجگردون شهردار می‌شود و در وسط راه از تاجگردون «جدا» می‌شود و در اردوگاه مخالفان او حضورش را پُررنگ نشان می‌دهد و سرنوشت سیاسی «ظفری» این می‌شود که بر او گذشت. رد صلاحیت «ظفری» برای ابقاء در جایگاه شهرداری آنقدر برای برادران حسینی سنگین می‌باشد که سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در اقدامی دور از انتظار سبقه سیاسی در مقابل دستگاه‌های امنیتی و نظارتی موضع می‌گیرد. نهایتاً موضوع انتخاب شهردار دوگنبدان در یک مسیر پیچیده افتاده، تا جایی که سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با قشقایی‌ها در خصوص شهردار شدن علی محمد آقایی، می‌گوید: «دو گیر در وزارت کشور وجود دارد که اگر رفع شد، یقیناً شهردار می‌شود، بنده به عنوان استاندار باید تابع قانون باشم.» گیرهای که رفع نشد و آقایی هم از قطار شهرداران جا ماند.
مردم و افکار عمومی از پشت پرده‌ها خبر ندارند و دقیقاً هم مشخص نیست که مشکل از وزارت کشور است و یا شاید هم از سیاسیون و صاحبان قدرت و نفوذی است که دلشان با کس دیگری هست و می‌خواهستند به هر بهانه‌ای که شده «آقایی» نباشد. اتفاقاً؛ احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در همان دیدارش با «قشقایی» پیش بینی این حرف‌ها را می‌کرد و گفت: «در فرایند اگر استعلامات «آقایی» انجام بگیرد و وزارت کشور آقای «آقایی» را تأیید کرد، خوب شهردار می‌شود. هیج نظر منفی در باره آقایی وجود ندارد. منتظر نظر وزارت کشور و تأیید صلاحیت وی از سوی این وزارتخانه هستیم. خدای نکرده به هیچ وجه این حرف درست نیست که ما می‌خواهیم شهردار ترک را برداریم و یک شهردار لر بگذاریم.» فرسایشی شدن معرفی شهردار دوگنبدان شک و شبه‌ها را زیاد می‌کند.
علیمراد جعفری فعال سیاسی اصولگرای شهرستان گچساران در نامه سرگشاده‌ای خطاب به «آقایی» سخن از عریضه نویسانی می‌کند که سال‌ها در منطقه علیه فرزندان شهرستان گچساران توطئه می‌کنند. او حرف‌هایی را که پشت سر «آقایی» می‌گفتند، دروغ می‌داند و می‌گوید با این دروغ‌ها آشنایی دارم. در نامه جعفری به آقایی نکته قابل تأملی هم وجود دارد. او ضمن اینکه می‌گوید؛ خیانت خیانتکاران به خودشان بر می‌گردد، رد صلاحیت «آقایی» را کار از سوی عده‌ای انحصار طلب که دستشان از زد وبند در شهرداری کوتاه شده، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر سید ناصر حسینی پیرامون شهردار و فرماندار جدید گچساران


کلام آخر سید ناصر حسینی‌پور در باره شهردار دوگنبدان / آقایان ح، ش، الف، گ، پ، ر، ک چه کسانی هستند؟ / فیل را نعل می‌کنند، پشه کوره در کنارش ویژ ویژ می‌کند

برادر عزیزم جناب آقای دکتر علی محمد آقایی
با سلام
متاسفانه مطلع شدم دروغ‌های عریضه نویسانی که مدت‌هاست در گچساران و باشت در حال ایجاد تشنج و توطئه علیه فرزندان منطقه هستند اجازه ندادند شما که یک فرد پاکدست، انقلابی، متعهد، بسیجی و تلاشگر هستید بعنوان شهردار دوگنبدان معرفی بشوید.
همانگونه که مطلع هستید هرآنچه در توان داشتم پیگیری نمودم تا شما بعنوان شهردار به مردم عزیز خدمت رسانی نمایید اما آنها که دوست ندارند منطقه روی آرامش و پیشرفت را به خود ببیند اجازه ندادند و نتوانستند حضور شما را تحمل کنند
برادر عزیز جناب حاج آقایی شما برای همه آنان که دغدغه مردم و نظام را دارند به اثبات رسیده‌اید.
سالهاست با این نوع دروغ‌ها که برعلیه شما نامه نگاری کردند آشنا هستم اینها حتی بر علیه مرحوم پدرم (پدر دو شهید و یک جانباز) در زمانی که در قید حیات نبود نیز نامه نگاری دروغین انجام دادند و تهمت زدند حالا رسانه‌های سراسر کذابشان می‌خواهند قضایا را بگونه ای دیگر جلوه بدهند که البته در اسرع وقت اینها را در محاکم قضایی پیگیری خواهم کرد و دیگر در خصوص تهمت‌هایشان سکوت نخواهم کرد. متاسفانه این عده هیچ کاری برای پیشرفت منطقه انجام نداده‌اند و هر روز بدنبال ایجاد یک حاشیه هستند با دروغ، تهمت، تشویش اذهان عمومی و ...
برادر گرامی جناب دکتر آقایی به شما وعده می‌دهم خیانت خیانتکاران در حق فرزندان این منطقه به خودشان برمیگردد و فرزندان غیور قشقایی نیز احساس نکنند در نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنها ظلمی شده است بلکه این کار از سوی عده‌ای انحصار طلب که دستشان از زد و بند در شهرداری کوتاه شده، صورت گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین سید امین حجازی امام جمعه گچساران در خطبه‌های امروز (3 دی ماه 1400) نماز جمعه گچساران به موضوع شهرداری دوگنبدان اشاره می‌کند و می‌گوید: «برخی‌ها می گویند که چه علتی دارد که گچساران مشکل شهردارش حل نمی‌شود؟ احتمال می‌دهم که فیلتر خیلی دقیقی می‌خواهند در کشور ایجاد شود و در گچساران شروع کنند که اگر انسانی «ذَرة المثقال:، شاید گاهی اشتباهی کرده نباید پست بگیرد و قرار است معصوم پیدا کنند! و امیدواریم معصوم پیدا شود و مشکلات هم هرچه سریعتر مرتفع شود. انتظار این است که با گچساران اینگونه برخورد نشود، اشکالات اگر وجود دارد پس صریح و آشکارا به مردم بگوئید. و اگرهم نه دیگر اینقدر هم معطل نکنید این موضوع مهم است و امیدوارم این موضوع به جمعه بعد هم نرسد.»
 سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت نسبت به انتخاب شهردار دوگنبدان خیلی هم بی تفاوت نیست، اتفاقاً شنیده می‌شود که حسینی پور و نزدیکان او نظرات خاصی برای این جایگاه دارند. نماینده مردم گچساران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار کبنا تلویحاً به این موضوع اشاره کرده و گفته است که: «من [موضوع شهرداری دوگنبدان] را پیگیری کردم، پیگیری هم می‌کنم. به شورای شهر هم گفته‌ام که انتخاب درست انجام بدهند.» به نظر می‌آید که کدهای «انتخاب درست» قبلاً به گوش اعضای شورای شهر گچساران رسیده باشد. حرف‌های سید ناصر با کبنا نیوز حاوی  «پالس»‌های دیگری نیز می‌باشد، او گفته بود؛ «بنده آن شخص [شهردار انتخابی] را با همه توان حمایت می‌کنیم. که شهر را به آن جایی که حقش هست، برسانیم. اگر دوستان کوتاهی و یا اشتباهی به هر دلیلی کردند، خودشان باید پاسخ دهند.»
 نماینده گچساران و باشت «گرا» های لازم را دست اعضای شورای شهر داده و شرط گذاشته که «اگر دوستان کوتاهی و یا اشتباهی به هر دلیلی کردند، خودشان باید پاسخ دهند.» البته می توان این حرف های سید ناصر حسینی پور را هم اینگونه تفسیر نکرد و بلکه صحبت های وی را مصداق توصیه دانست. اما به نظر می‌رسد اعضای شورای شهر دوگنبدان که همراهی سید ناصر حسینی پور را در ادامه نیاز دارند، روی نظرات وی دقت کافی را داشته باشند.
 شنیده می‌شود که «علی فرد» شهردار سابق سی سخت، وحید محمدی‌تبار از مدیران باسابقه وزارت کشور و حسام رحمانی از نیروهای باسابقه، جوان و نزدیک به سید ناصر و سید قدرت حسینی بحرینی از گزینه‌های محتمل شهرداری دوگنبدان هستند. گزینه‌های دیگری هم هستند که بحث آنها فعلاً خیلی جدی نیست. این موضوع در جلسه روز دوشنبه شورای اسلامی شهر گچساران مشخص خواهد شد. در نهایت هر کسی که شهردار دوگنبدان شد، وقتی در اذهان مردم ماندگار خواهد شد که صرفاً برای مردم خدمت کرد، نه برای خوش خدمتی به صاحبان قدرت.
نام شما

آدرس ايميل شما

الف
Romania
اصحاب قدرت چه کارها که نمی‌کنند قانون 😭😭😭😭😭
Iran, Islamic Republic of
دکتر طفری کجایی مرد با صداقت برگرد شهر تو را صدا میخواند
خدا خیانتکاران را لعنت کند
حميد
كبنا واقعا مردم رو گيرآوردي يا خودت ......
گزينه وحيدمحمدي تبار
ادم خنده اش ميگيرد.ه تاج بشه شهردار
Romania
مسعود بدبخت را بحرینی ها برای همیشه نابود کردند خانواده بزرگ و با اصالت خانواده مومن و مردمی و مردم دوست و مردم همه انها را از ته قلب دوست داشتند ولی آنها را بدنام و نابود کرد الان که دیگه به مهره سوخته ای تبدیل شده اصلا کاری به کارش ندارند یعنی واقعا طایفه را کلا نابود کردند
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1