تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۴۴۲۷۲۳
نماینده گچساران و باشت در مجلس در دیدار با رئیس جمهور:

انتظار داریم موانع طرح‌های اشتغال‌زایی در گچساران و باشت برطرف شود 

۲
۰
انتظار داریم موانع طرح‌های اشتغال‌زایی در گچساران و باشت برطرف شود 
کبنا ؛نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم دولت به گچساران و باشت نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز پنج شنبه (۲ دی ماه ۱۴۰۰) سيد ناصر حسینی‌پور در جلسه نمایندگان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر با رئیس جمهور که در محل ساختمان پاستور برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌ها و پروژه‌هایی نیمه تمام در گچساران و باشت وجود دارد که انتظار می‌رود بودجه خوبی برای این پروژه‌ها اختصاص یابد و امیدواریم دولت نگاه ویژه‌ای به این طرح‌ها داشته باشد.
وی بر اختصاص بودجه مناسب برای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در مناطق کمتر برخوردار و رعایت عدالت در اختصاص بودجه تاکید کرد و گفت: ضروری بوده طرح‌های اشتغال‌زایی در گچساران و باشت ایجاد و موانع برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی در این دو شهرستان برطرف شود.
نماینده مردم گچساران و باشت و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از عدم تخصيص سهميه واقعي حق آلايندگی نفتي شهرستان كه مغاير با قانون سهم ١درصد فروش نفت در مناطق نفت‌خيز به بخش‌های عمرانی و توسعه زيربنايی شهرستان بوده است، گلایه و خواستار پیگیری و حل این موضوع شد. 
حسینی‌پور با گلایه از عدم استفاده از استعداد و ظرفیت‌های بالقوه نيروي انسانی استان به ویژه شهرستان گچساران و باشت در كشور، گفت: از رئیس جمهور محترم درخواست داریم با توجه به ظرفيت‌های قوی در حوزه‌های مختلف صنعت ‌نفت، گاز و پتروشيمی و توسعه بخش‌های توليدی وابسته به نفت و پالايشگاه و كشاورزی در جهت مانع‌زدایی توليد و ايجاد اشتغال پايدار نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌های گچساران و باشت داشته باشند. 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Romania
باسلام تاجگردون نماینده کل مردم استان بود از جمله دهدشت محروم و توابع آن انشالله که بقیه نمایندگان فعلی هم اینطور مشکلات معیشتی و اقتصادی ورفاه وآسایش بخصوص در بخش اشتغال جوانان با وحدت ملی راه توسعه استان وشهرستانهای توابع آن را ادامه دهند
بی خیال
Iran, Islamic Republic of
از شهردار چه خبر میگن شما. رخصت ندادین
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1