کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده گچساران و باشت در مجلس در دیدار با رئیس جمهور:

انتظار داریم موانع طرح‌های اشتغال‌زایی در گچساران و باشت برطرف شود 

2 دی 1400 ساعت 15:09

نماینده مردم گچساران و باشت در جلسه با رئیس جمهور گفت: انتظار داریم دولت نگاه ویژه ای به گچساران داشته باشد، موانع برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی در گچساران و باشت برطرف شود.


نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم دولت به گچساران و باشت نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
به گزارش کبنانیوز، امروز پنج شنبه (۲ دی ماه ۱۴۰۰) سيد ناصر حسینی‌پور در جلسه نمایندگان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر با رئیس جمهور که در محل ساختمان پاستور برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌ها و پروژه‌هایی نیمه تمام در گچساران و باشت وجود دارد که انتظار می‌رود بودجه خوبی برای این پروژه‌ها اختصاص یابد و امیدواریم دولت نگاه ویژه‌ای به این طرح‌ها داشته باشد.
وی بر اختصاص بودجه مناسب برای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در مناطق کمتر برخوردار و رعایت عدالت در اختصاص بودجه تاکید کرد و گفت: ضروری بوده طرح‌های اشتغال‌زایی در گچساران و باشت ایجاد و موانع برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی در این دو شهرستان برطرف شود.
نماینده مردم گچساران و باشت و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از عدم تخصيص سهميه واقعي حق آلايندگی نفتي شهرستان كه مغاير با قانون سهم ١درصد فروش نفت در مناطق نفت‌خيز به بخش‌های عمرانی و توسعه زيربنايی شهرستان بوده است، گلایه و خواستار پیگیری و حل این موضوع شد. 
حسینی‌پور با گلایه از عدم استفاده از استعداد و ظرفیت‌های بالقوه نيروي انسانی استان به ویژه شهرستان گچساران و باشت در كشور، گفت: از رئیس جمهور محترم درخواست داریم با توجه به ظرفيت‌های قوی در حوزه‌های مختلف صنعت ‌نفت، گاز و پتروشيمی و توسعه بخش‌های توليدی وابسته به نفت و پالايشگاه و كشاورزی در جهت مانع‌زدایی توليد و ايجاد اشتغال پايدار نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌های گچساران و باشت داشته باشند. 

 


کد مطلب: 442723

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442723/انتظار-داریم-موانع-طرح-های-اشتغال-زایی-گچساران-باشت-برطرف-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1