تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۴۲۶۸۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رسانه ها؛

نه علیه شخص خاصی حرف زدیم، نه علیه کسی موضع گرفتیم / امانت دار باشید

۲
۱
نه علیه شخص خاصی حرف زدیم، نه علیه کسی موضع گرفتیم / امانت دار باشید
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که همزمان از طریق ویدئوکنفرانس با ستاد تنظیم بازار کشور برگزار شد، به حواشی جلسه روز گذشته کارگروه برنامه ریزی استان در خصوص لایحه بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخته و گفت: دیروز نه علیه شخصی حرف زدیم، و نه علیه کسی موضع گرفتیم، اینکه عده ای سوء برداشت کردند و این حرف ها را به مسائل سیاسی و جناحی گره زدند شایسته و قابل قبول نیست.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (1 دی ماه 1400) سیدعلی احمدزاده در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که همزمان از طریق ویدئوکنفرانس با ستاد تنظیم بازار کشور برگزار شد، به حواشی جلسه روز گذشته کارگروه برنامه ریزی استان در خصوص لایحه بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخته و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش هایی برای اضافه کردن برخی از پروژه ها و طرح ها صورت گرفته بود، اما در بررسی وزارت خانه ها به این نتیجه رسیدند که مطالعات این طرح ها انجام نشده است و مبنای مشخصی ندارند.
در کل کشور همه طرح هایی که ماده 23 نداشتند، از لایحه بودجه حذف شدند. بیشتر از 1000 طرح و پروژه از لایحه بودجه حذف شد، تا اینکه مشکل ماده 23 را اخذ کنند.
وی خطاب به رسانه ها با بیان اینکه «در مورد مطالب امانت دار باشید» گفت: از مطالبی که فضای استان را به صورت غیرواقعی نشان بدهد، پرهیز کنند.
احمدزاده اظهار کرد: درباره حذف برخی از پروژه های استان، افراد مختلفی از وزارت خانه ها نظراتی داده و ایراد گرفته بودند، و نظرات دلسوزانه داده بودند، و از روی عناد نبوده است.
وی گفت: روز گذشته به مدیران دستگاه های اجرایی توصیه شد تغییرات در لایحه بودجه برای مردم شفاف سازی شود، پاسخ داده نشود، منظور این نبود که به شخص خاصی جوابیه بدهید.
احمدزاده گفت: برخی از سایت ها جو استان را متشنج می کنند عنوان هایی می زنند مثل اینکه «جواب دندان شکن استاندار به فلانی»، ما نه اسم کسی را آوردیم و نه منظور ما شخص خاصی بود، ما هم استانی هستیم، چرا فضای استان متشنج می شود؟ چنین حرف هایی درست نیست.
وی بیان کرد: قبلا به جراید اعلام کردیم که نقد منصفانه را می پذیریم و استقبال می کنیم و احترام می گذاریم.
وی اظهار کرد: شاید به دلیل ترافیک کاری، برخی از مسائل را ندیده باشیم، کسی بیاید و آن را به ما گوشزد کنند، اینکه علیه ما نیست و پذیرفته است.
احمدزاده بیان کرد: دیروز نه علیه شخص خاصی حرف زدیم، و نه علیه کسی موضع گرفتیم، اینکه عده ای سوء برداشت کردند و این حرف ها را به مسائل سیاسی و جناحی گره زدند شایسته و قابل قبول نیست.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
جناب آقای احمد زاده استاندار محترم استان کهکیلویه و بویراحمد در دیانت سیادت مومنی حضرتعالی شکی نیست و کسی نمی تواند در مومنی و اعتقاد حضرتعالی به خدا و روز قیامت ذره ای شک و تردید کند ولی این جمله فرماندار بود که علیه تاج گردون به خاطر خوش خدمتی به دیگران موضع گرفت و صحبت کرد کاش حضرتعالی همان موقع موضع می گرفت و نهی می کردی اقای فرماندار انتصابی خودت را به رعایت اخلاق و دینداری /ایشان آقای تاج گردون را دعوت کرد در زمان نمایندگی ولی واقعا اقای تاج گردون به کسانی که اضعیف بودندو دنبال پست منفعت شخصی بود پست نمی داد و حمایت نمی کرد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت استاندار عزیز
آقای استاندار به عنوان دبیر انجمن کتابخانه های عمومی فکر ی بحال نهاد کتابخانه های عمومی کنید
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1