تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۴۲۶۸۱
جنجال حضور سرمربی تیم ملی امید در یک بازی غیررسمی

مهدی مهدوی‌کیا متهم به خیانت شد

۶
۰
مهدی مهدوی‌کیا متهم به خیانت شد
کبنا ؛ حضور مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم ملی امید کشورمان در یک بازی دوستانه و نمادین جنجال‌ساز شده و حالا برخی نمایندگان مجلس خواستار برخورد با او شده‌اند. 
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، چند روز پیش مهدوی‌کیا به عنوان منتخب ستارگان عرب و با پیراهنی که پرچم رژیم صهیونیستی روی آن نقش بسته بود برابر تیم منتخب جهان بازی کرد. همچنین مربیگری تیم منتخب ستارگان را هم آورام گرانت مربی اسرائیلی بر عهده داشت. 
برخی رسانه‌های داخل ایران می‌گویند مهمترین هدف این دیدار عادی سازی روابط اعراب با اسرائیل بوده و به شدت از حضور مهدوی‌کیا در این دیدار انتقاد کرده‌اند. 
در همین راستا در دو روز گذشته نمایندگان مجلس نیز به این ماجرا واکنش نشان داده‌اند. 
بیژن نوباوه وطن نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در این رابطه گفت: «باید با ورزشکاری که با لباس منقش به پرچم رژیم صهیونیستی در مسابقه فوتبال حاضر شده برخورد قانونی لازم صورت گیرد؛ چراکه اقدام وی خیانت به ملت ایران است.»
علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس گفته است اگر مهدوی کیا اطلاع نداشته و در این دام افتاده، باید هرچه سریع‌تر پوزش بخواهد.
این نماینده مجلس افزود: «کسانی که به مهدوی‌کیا مشورت دادند، این کار را دقیق انجام ندادند و او را در دام انداختند. او خواسته یا ناخواسته به سمتی قدم برداشته که منتهی به مشروعیت بخشی به این رژیم قاتل و خونریز شده است. باید به احترام مردم ظلم ستیز ایران و هواداران فوتبال جبران کند. مهدوی کیا حتما یک عمر "حسین حسین" گفته که با ظلم و ستم زاویه دارد. مهدوی کیا باید جبران کند. تلقی من این است که ندانسته وارد این مسیر شده اما اگر دانسته بوده، نمی‌دانم باید اسمش را چه گذاشت.» 
اسماعیل حسین‌زهی دیگر نماینده مجلس نیز در این رابطه گفت: «ما انتظار داریم ستارگان ما از ستارگان دنیای عرب الگو بگیرند. این مسابقه غیررسمی بوده و انتظار داشتیم مهدی مهدوی‌کیا در این بازی شرکت نمی‌کرد چون به رسمیت نشناختن اسرائیل از آرمان‌های ملت بزرگ ما است.»
همچنین سازمان بسیج ورزشکاران نیز با انتشار بیانیه‌ای اقدام سرمربی تیم ملی امید را «شرم آور» خواند و آن را محکوم کرد. در این بیانیه از مقامات فدراسیون خواسته شده که پاسخگوی رفتار مهدوی‌کیا باشند. 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقایون مجلسی شما اول اختلاس ها رو جمع کنيد، به فکر سفره مردم باشین ک هر روز کوچیکتر میشه و ایندفعه باید برن علف بخورن، از گرسنگی، باشه مهدوی کیا رو هم تنبیه میکنیم چطوره اعدامش کنیم؟ موافقین؟
دنا اورمزد
Iran, Islamic Republic of
خاین به ایران انهابی هستند که این حال و روز را برای ملت ایران خلق کرده اند
خائن کسی است که نخبگان کشور را فراری می دهد
خائن کسی است که منافع ملی ایران را قربانی و فدای دیگر کشورها می کند
کشورهایی که کوچکترین احترامی برای ملت ایران قائل نیستند
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل ولعنت بر خائنان داخلی
تقریبا همگی موافقیم باید به مهدوی کیا تذکر داده و برخورد شود.
ولی ای کاش با مسئولین بی کفایت، کسانی که سفر مردم ایران را به حالت کنونی درآورده اند و دزدان اقتصادی و فرزندان مسئولین و آقازاده ها و ... هم با همین جدیت برخورد می شد !!!!!
شهابی
Iran, Islamic Republic of
باید از زمین خارج نشده ایشون از تیم ملی امید اخراج کنند،کسی که پا روی خون سلیمانی هاو شهیدان دانشمندما که توسط این رژیم ترور شدند،کوچک‌ترین حکمش اخراج از تیم ملی است.
احمدی روشنها
علی محمدها
و.....
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1