تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۴۴۲۵۴۷
فرمانده انتظامی

کلاهبرداری در یاسوج با سوء استفاده از خرید اکانت بازی

۰
کلاهبرداری در یاسوج با سوء استفاده از خرید اکانت بازی
کبنا ؛سرپرست پلیس فتا انتظامی استان از شناسایی فردی که با ترفند خرید اکانت بازی آنلاین در شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (28 آذرماه 1400) سرهنگ فیض الله احمدی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی مراجعه و عنوان داشت که از طریق شبکه اجتماعی تلگرام با شخصی آشنا شده که قصد خرید اکانت بازی آنلاینم را داشت و پس از اینکه اطلاعات حساب کاربری بازی را دریافت کرد ، دیگر پاسخگو نمی باشد بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی های اولیه و اقدامات پلیسی صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم با استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام با ایجاد اکانت جعلی پیشنهاد خرید بازی های آنلاین با قیمت بالا را به شاکی داده بود.
احمدی تصریح کرد : کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهم را شناسایی و دستگیر و به مرجع قضایی تحویل دادند.
وی بیان داشت : برای اینکه فرزندان در فضای مجازی کمتر آسیب ببینند، نیاز است که والدین بر فعالیت های سایبری آنها و همچنین بازی های رایانه ای که انجام می دهند نظارت کافی داشته باشند.
این مقام انتظامی هشدار داد: پرداخت هرگونه مبلغی برای خرید یا فروش اکانت بازی های آنلاین منوط به دریافت اکانت بازی و پرداخت هزینه به صورت حضوری است و در هنگام تحویل پول به فروشنده، خریدار رمز عبور اکانت را تحویل و تنظیمات امنیتی را انجام دهد تا حساب کاربری در اختیار خود باقی بماند.
سرپرست پلیس فتا استان در پایان از شهروندان خواست: هشدار های پلیسی را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cybernetics.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1