تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۴۲۵۰۹
مدیرکل مدیریت بحران استان؛

آمادگی کامل دستگاه‌های عضو ستاد مقابله با بحران استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
آمادگی کامل دستگاه‌های عضو ستاد مقابله با بحران استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
تمامی دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری و مقابله با بحران در آماده باش کامل هستند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسو، مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان دستگاه‌های عضو مقابله با بحران در آماده باش کامل هستند.
با اعلام اداره‌کل هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد و صدور هشدار نارنجی، نشست ستاد  پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی مدیریت بحران در استانداری تشکیل شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری در این جلسه گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان تمامی دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری و مقابله با بحران در آماده باش کامل هستند.
محمد محمدی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری سریعا نسبت به ارسال لیست کشیک شبانه‌ روزی همراه با تلفن ثابت و همراه به اداره کل بحران اقدام کنند.
محمدی اظهار داشت: ضروری است با توجه به تجارب در بارندگی‌ های گذشته نسبت به شناسایی مناطق در معرض خطر به منظور اولویت‌دهی در برنامه کاری از طریق دستگاه‌ های متولی اقدام لازم انجام شود.
وی بیان کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی و اثرات مخاطرات از جمله آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح رودخانه‌ها، مسیل‌ها و لغزش و کاهش دید و احتمال کولاک برف در جاده‌های کوهستانی توصیه و تاکید می‌شود از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها خودداری شود.
 مدیرکل مدیریت بحران استانداری عنوان کرد: دستگاه‌ ها  اقدام به بازگشایی آب‌ راه ها و دهانه پل‌ ها کنند، ضمن اینکه خودروها به ادوات زمستانی مجهز شوند.
محمدی بر عدم صعود به کوه و ارتفاعات، جابجایی عشایر کوچ‌ رو، اسکان در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها توصیه کرد.
وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان تلاش کند در حد مقدورات از قطعی احتمالی برق جلوگیری کند.
محمدی ابراز داشت: دستگاه‌ های اجرایی که دارای سیستم خاص و ضروری هستند نسبت به سرویس ژنراتورهای برق اضطراری اقدام و چنانچه فاقد سیستم برق اضطراری می باشند به منظور تامین، در برنامه کاری خود قرار دهند.
محمدی عنوان کرد: مقرر شد شرکت فرآورده‌ های نفتی استان سوخت‌ رسانی به مناطق روستایی و عشایری اقدامات لازم را انجام داده و مجددا بررسی و کنترل کند.
وی تاکید کرد: اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت استان با ذخیره‌ سازی سوخت دوم نانوایی‌ های دوگانه‌ سوز اقدامات لازم را انجام دهند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اعلام کرد: سازمان جهادکشاورزی استان به اطلاع‌ رسانی به کشاورزان، به ویژه در مورد استخر مزارع پرورش ماهی استان اقدام کند.
محمدی بیان کرد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با توجه به کولاک احتمالی برف در جاده‌های نقاط مرتفع و کوهستانی، پل‌ها و استقرار اکیپ‌ های اجرایی اقدامات لازم را انجام دهند.
محمدی افزود: فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان به عنوان روسای ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران شهرستان اقدامات لازم را با توجه به هشدارهای سطح نارنجی هواشناسی در سطح شهرستان اجرا کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تاکید کرد: شهرداران شهرهای تابعه استان نسبت به شناسایی نقاط حادثه‌ خیز با توجه به بارندگی‌ های قبل در سطح شهر و در خصوص رفع مشکل اقدام نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1