تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۴۴۲۴۵۶
رئیس پارک علم و فنآوری  استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

درخشش شرکت‌های دانش‌بنیان کهگیلویه و بویراحمد در تهران / نمایشگاه تهران فرصتی برای معرفی دستاوردهای پژوهشی

۲
۰
درخشش شرکت‌های دانش‌بنیان کهگیلویه و بویراحمد در تهران
کبنا ؛شرکت غرفه‌های کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه پژوهشی و تجهیزاتی امسال تهران سه برابر افزایش یافت.
رئیس پارک علم و فنآوری  استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته پژوهش و فناوری رویدادهای متفاوتی مانند استارتاپی، شتاب، رویداد فضای مجازی، شناسایی استعدادها و برگزاری نمایشگاه‌های مجازی با نهادهای متولی به طور مشترک انجام شد.
سید شمس الدین هاشمی افزود: امسال ۸ شرکت پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تجهیزات تهران شرکت کردند.
    
هاشمی به مهمترین رویداد این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: حضور فناوران کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه پژوهش فناوری و فن بازار کشوری مهمترین رویداد این هفته بود که امسال از سال‌های گذشته پررنگ‌تر حضور پیدا کردیم.
وی همچنین اضافه کرد: اگر در سال ۹۷ فقط یک غرفه ۱۲ متری در این نمایشگاه در تهران داشتیم امسال بالغ بر ۱۲۰ مترمربع فضای پژوهشگران استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه بود که برای سومین دوره متوالی در این نمایشگاه شرکت می‌کردند.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از سه برابر شدن غرفه‌های کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه پژوهشی و تجهیزاتی تهران خبر داد وگفت: دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان ما در این نمایشگاه به خوبی به نمایش گذاشته شده و قراردادهای قابل قبولی هم منعقد شد.
هاشمی افزود: در این نمایشگاه یکی از فناوران استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش فناوری‌های نوظهور حضور موفقی داشت که با یکی از شرکت‌های کلان قراردادهای خوبی منعقد کرد و با کسانی که نیازهای فناورانه قابل توجهی داشتند آشنا و مذاکرات خوبی را هم با آن‌ها انجام داده است.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برپایی نمایشگاه سه بعدی و مجازی خبر داد و گفت: فناوران مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند نوآوری‌های خودشان را در این نمایشگاه عرضه کنند و علاقه‌مندان در هر زمانی که خواستند می‌توانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پارک علم‌ فناوری ؛ارث بعضی که نیست
لطفا اقای استاندار اقدام بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
فقط داري سرمايه مملكت رو به باد ميدي . يكي هم نيست بگه چكار ميكني .
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
فایل های مرتبط
1