تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۴۲۲۱۱
با ارسال متنی؛

عدل هاشمی‌پور روز پرستار را تبریک گفت

۰
عدل هاشمی‌پور روز پرستار را تبریک گفت
کبنا ؛عدل هاشمی‌پور نماینده سابق مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با صدور پیامی روز پرستار را تبریک گفت و نوشت: «در فخر و کرامت این بانوی باعظمت همین بس که میراث گرانقدر پیامبر اکرم (ص) را با تحمل سخت‌ترین مصائب و دردهای برگرفته از جهالت و شقاوتِ رذیله‌های بشری، راست قامتانه فریاد زد و در تثبیت آزادگی و آزادمرد زیستنِ بشریت، در گستره‌ی عالم ماندگار شد.»

به گزارش کبنا، در این پیام آمده است،
به راستی کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب (س) نبود...
امروز مصادف شده است با میلاد به سعادت حضرت زینب کبری (س) مظهر لطافت و رحمت، زلال مهربانی، قامت سبز ایستادگی، نهال بارور صبر و تحمل، سلاله عفت و پاکدامنی، سرود زیبای حمایت از امامت، شعر بلند ایمان و یقین و آئینه صراحت بیان است. بانویی که ولادتش مظهر صبر و شکیبایی و تجسم عینی علم و عفاف بوده، و پرستارِ تنِ رنجور ولایت، پرستار ارزش‌های مقدس عاشورا و زخم‌های به خون نشسته صحنه کربلا است.
در فخر و کرامت این بانوی باعظمت همین بس که میراث گرانقدر پیامبر اکرم (ص) را با تحمل سخت‌ترین مصائب و دردهای برگرفته از جهالت و شقاوتِ رذیله‌های بشری، راست قامتانه فریاد زد و در تثبیت آزادگی و آزادمرد زیستنِ بشریت، در گستره‌ی عالم ماندگار شد.
اگر نبود زینب، پرستار کربلا، اگر نبود زینب، امانت دار مولا، اگر نبود زینب، پاسبان ولایت و اگر نبود زینب، راوی کربلا، معنای عظمت و شهامت و شجاعت و شرافت برای بشریت سخت بود. از مواهب وجود نازنین زینب کبری (س)، همخوانی ولادت با سعادتشان به نام روز پرستار است. فرشتگانی که با قامتی سفید و دلهایی سرشار از مهر و عاطفه بر بالین تن‌های رنجور و جسم‌های مجروح از درد و ناتوانی می‌روند تا سفیر سلامت و ملازم تنهایی و مهجوریشان باشند.
زادروز با شور و شعف بانوی گرانقدر جهان اسلام، عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (حفظه الله)، همه انسانهای آزادی‌خواه، ملت مسلمان ایران بویژه زنان و خاصه پرستاران پرتلاش و منادیان مهربانی و نوع دوستی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
از ایزد سبحان تمنا دارم، تمامی مهربانی و مراقبتی که به دیگران عرضه می‌کنید به قلب‌های پرمهرتان برگردد.
--------------------------------------------
عدل هاشمی پور
نماینده سابق مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
۱۴۰۰/۹/۱۹
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1